Det ryktas att...

DeletedUser1565

Guest
Ryktas att de flesta offrar sömn och hälsa för att spela grepolis. (A)
 

DeletedUser285

Guest
ryktas om att denna värld är ganska fin.. (grafiskt sett)
 

DeletedUser1880

Guest
Det ryktas att två allianser är överlägsna vad gäller spelarkvalité och poängsnitt. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hate makes the world go round!

Detta är en ny värld kan du inte glömma det som hänt? Jag bryr mig inte så mycket ni har smutskastat mig och hur mkt ni försökte få mig kickad ur varje allians på Epsilon utan detta är Zeta & ingen annan värld så glöm dåtiden och se mot framtiden
 

DeletedUser

Guest
Synd du inte sagt till på msn eller nåt, hade gärna tagit med dig :p

Jag känner inte igen ditt nick, men jah har mina spekulationer vem du är :) nämner dem dock inte här för jag antar att du villa hålla det hemligt? Skriver till dig på msn ikväll och ser om det är -du- ;)
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att en idi** som oliver501 har tagit vårt alliansnamn The League of Wolfs................................................... punkt punkt punkt



de ryktas att en nuskei är förbannad på detta
 

DeletedUser285

Guest
det ryktas att en idi** som oliver501 har tagit vårt alliansnamn The League of Wolfs................................................... punkt punkt punkt



de ryktas att en nuskei är förbannad på detta

Ryktas om att ni va för långsamma :D
Ålderdomshemmet nästa? :p
 

DeletedUser

Guest
Det går rykten långt utanför Sveriges gränser om att en allians vid namn Byfarmargänget ligger i topp på Zeta i Sverige.

Rykten säger också att de kommer snart öka takten....
 

DeletedUser1565

Guest
Ryktas också att de har försört det mest episka namnet i grepolis historia!
 

DeletedUser1565

Guest
Menade deras tidaigare namn, som enligt mig var det bästa i grepolis historia :)
 
Topp