Det ryktas att.....

DeletedUser

Guest
..två forna allierade numera är bittra fiender. Anfallen haglar mellan DR 1+2 och CE 1+2. Det pågår en febril diplomatisk verksamhet och det byggs trupper i varenda bondhåla. Finns inget som en blodsfejd för att liva upp en server. Kanske lite tidigt för krig men det som inte dödar det härdar.
















Kanske lite överdrifter här och där men ni får väll lära er att inte ta det som jag skriver så allvarligt.

Skoj om det händer ngt!!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas...

...inte längre i stallet, alla fiendehästar dog i min stad :eek:
 

DeletedUser916

Guest
Det inte blev något av med krigandet.



Och jag som pumpat Deff hela natten :eek:
 

DeletedUser1864

Guest
Ryktas att kära firedestrolord inte riktigt vet vad han ger sig in på.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas...

...om batalj i SV. Vem överlever den närmaste halvtimmen?;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att..

...ryktet om min död är betydligt överdrivet.

Men nu kommer nr 2. Har du verkligen råd Välje?
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag misslyckats med tajmningen av två rens på typ 8h. Går bra nu...
 

DeletedUser1290

Guest
Ryktet säger att ett gäng spelare hoppar från värd till värd och med ej bekräftade fusk får ett försprång gentemot andra och på det sättet dödar värd efter värd.


Det ryktas att jag inte visste att det fanns värdar för varje server. Men det kan ju iofs vara bra för de spelare som har svårt att hitta bra städer att erövra själva ...
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att ett gäng spelare hoppar från värd till värd och med ej bekräftade fusk får ett försprång gentemot andra och på det sättet dödar värd efter värd.

det ryktas att det är fusk att flera spelare anfaller samma person samt att ha en allians som hjälper varandra..? :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att ett gäng spelare hoppar från värd till värd och med ej bekräftade fusk får ett försprång gentemot andra och på det sättet dödar värd efter värd.

Det ryktas att man får lära sig att läsa igenom sina inlägg innan man trycker på "skicka svar" knappen.
Finns risk för ganska stora missförstånd annars..:p
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att

drakens Rike tappade en stad idag:) ryktas också att de inte e särskilt bra:):D
:cool:
 

DeletedUser

Guest
han skrev inget så vi kunde inget göra, en möglig tomat av oss alla fin fina tomater i drakens rike (O.B.S inget poetiskt med det mena bara att han hade turen av att få vara kvar så länge.

tillbaks till rykten, det ryktas att draken rike och The League of Wolves kommer bryta i krig mot HELA epsilon.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Xewi gillar att skicka brandskeppsanfall under nattbonusen.
Tror att du är fel kille att prata om mögliga tomater efter det misstaget.
 

DeletedUser

Guest
zoomg, jag ville frigöra lite befolkning+ att jag kanske skulle ha internet nere idag så jag ville bara sätta på bygg kön på max. men men tillbaka till rykten :p
 
Topp