Deltagarantal i allianser.

DeletedUser

Guest
Nej!

Nej!
Det är en dålig idé!
70 är tillräckligt mycket och det ska stanna så!
Det gjordes till 70 just för att allianserna skulle bli mindre och inte som i Alfa.
Nu har det sänkts i Alfa också.
Jag har inte kollat allt men jag slår vad om att alla som har sagt "jag håller med" är i BoO eller GoF.
Inget illa ment.
 

DeletedUser

Guest
70 är bra och ska ej höjjas på Gamma!

Annars kommer ni få sänka igen precis som ni gjorde på Alfa...

Till BoO och GoF allianserna: Ni behöver ej acceptera alla förfrågningar och skapa 5 syskon allianser. Ni vill bara ha en massa medlemmar!
Så ni får börja säga NEJ och inte bara släppa in folk. De är drf ni får detta problemet...
 

DeletedUser4

Guest
Alfa: 100
Beta: 100
Gamma: 70
Delta: 60

Maximala gränsen för ett liten version (för att främja krig), är 100.

Jag kan tycka att 60-80 är lagom också för att undvika "mega"-merge, som jag fått uppleva på andra spel.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan vi inte ha en värld där max antalet för medlemmar är 10-30st och att man INTE FÅR HA NÅGON AKADEMI ELLER BRODER/SYSTER ALLIANS och med Max 2 förbund!

Man får inte billda IAP/Alliera sig med någon så kommer de bli den mest spännade servern och så kan man ju ha en sjuuukt mycket speed (detta kan bli speed servern). Låter faktsikt riktigt roligt och då måste man sortera bort inaktiva :)!
Och inga kan ha fler allianser eller vänner som är satta!
 

DeletedUser845

Guest
Jag tycker egentligen att 70 är skitbra tal. Det är så jobbigt att ha perfekt koll på sina medlemmar ifall man har fler än så. Hade man kunnat hindra folk från att gå runt det systemet på alla möjliga sätt, så hade det varit det perfekta enligt mig.
 
Topp