Bugg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser2076

Guest
Kan inte Loth eller gaff svara någon gång "Fråga":Varför har så många problem men forumet?
 

DeletedUser378

Guest
Vet inte varför folk har problem med forumet. För mig fungerar det felfritt oavsett webbläsare.
 

DeletedUser1593

Guest
Jaa, det jobbiga är att man vet om det kommit en ny post ;)
 

DeletedUser

Guest
Fick reda på att felet tydligen ska vara att det saknas bilder början av trådarna men eftersom jag alltid kört med adblock i FF så visste jag inte ens om att de fanns.

Däremot så har ja inte märkt av att det skulle var långsammare än innan
 

DeletedUser1459

Guest
Vet inte varför folk har problem med forumet. För mig fungerar det felfritt oavsett webbläsare.

Samma här, och som nämnts tidigare så är det lokalt på den egna datorn som problemet ligger i detta avseende. Dvs handhavandefel :). Så det är bara att grotta ner sig i vad man gjort för dumt den senaste tiden :p.

Rensa cache och cookies och ev. avinstallera gamla verisionen och installera senaste versionen, så ska allt fungera ... förhoppningsvis :).
 

DeletedUser

Guest
Samma här, och som nämnts tidigare så är det lokalt på den egna datorn som problemet ligger i detta avseende. Dvs handhavandefel :). Så det är bara att grotta ner sig i vad man gjort för dumt den senaste tiden :p.

Rensa cache och cookies och ev. avinstallera gamla verisionen och installera senaste versionen, så ska allt fungera ... förhoppningsvis :).

hmm rensade allt igen men e fortfarande samma problem :/ frågan e vad jag gjort för dumt... vart inne på grepo? ;)
 

DeletedUser378

Guest
Kolla upp så ni använder senaste versionen av den webbläsare som ni brukar (firefox rekommenderat)
Har ingen direkt lösning men för att hålla koll på vart det skrivs i forumet så kan ni nyttja funktionen "nya inlägg" högst upp i forumet om det underlättar för er.
 

DeletedUser

Guest
Kolla upp så ni använder senaste versionen av den webbläsare som ni brukar (firefox rekommenderat)
Har ingen direkt lösning men för att hålla koll på vart det skrivs i forumet så kan ni nyttja funktionen "nya inlägg" högst upp i forumet om det underlättar för er.

kör på inlägg just nu :p ska uppdatera för fullt nu då!
 

DeletedUser

Guest
Har problemet i Opera, och enligt den här listan så kan Opera läsa alla bildformat som FF kan, med ett möjlig undantag för vissa former av SVG (som i båda fallen är "Partial").
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser4

Guest
Ja det tog ett tag, vart lite problem med bilderna.

Tack för att ni meddelade oss.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp