2.0 tycke?

DeletedUser893

Guest
I LOVE THE 2.0!!!!

Så sjukt underbar!
Jag vet då jag redan spelar på 2.0@.net underbart lätt hanterligt samt en oerhört snabbt med bygge samt soldater tack vare nya plundring's systemet...

Ett mycket bra jobb av inno games!

Mvh Sebbr (GodZeus)
 

DeletedUser378

Guest
Hehe ser att någon kom fram till att man kan skriva här på vissa ställen.
Kommer acceptera detta just nu men när resten av forumet blir upplåst för medlemmar kommer jag att flytta denna tråden dit.

Men jag är helt klart benägen att hålla med om att 2.0 är en mycket bra uppdatering även om det fortfarande finns en del buggar i systemet.
 

DeletedUser285

Guest
JApp kommer bli nice..
Dessutom .. Tävling!!..
Extrem tävlingsmänniska som jag är. .;D
 

DeletedUser378

Guest
Kommer att köra med milstolpar på denna server också så även där kan du ju få sträva efter delmål att tävla om.
 

DeletedUser285

Guest
Orka tävla efter del mål. ;)
Sällan den som tar hem flest spurtpriser i Vasa loppet som vinner själva loppet.. ;)
 

DeletedUser378

Guest
Beror på mycket av det som finns med tjänar du ju på att ha så tidigt som möjligt i spelet
 

DeletedUser

Guest
jag kommer inte in i byggnadsöversikten. Dessutom kommer det upp något rött där det står "invalid respons" väldigt snabbt just när jag loggar in. har prövat firefox, explorer o chrome, men det blir samma på alla.

Någon som vet vad som är fel?
 

DeletedUser378

Guest
Texten beror på ett fel i systemet som kommer åtgärdas. Varför du inte kommer in i byggvyn kan jag inte svara på.
 

DeletedUser

Guest
Måste hålla med trådskaparen. För att vara en relativt "ny" spelare (har ju dock spelat på alfa för ett bra tag sen), så gillar jag det jag ser väldigt mycket! Mycket smidigt nytt farmingssystem.
 

DeletedUser

Guest
2.0 Bästa som hänt Grepolis!

Ja detta är den bästa uppdateringen någonsin :)!
 

DeletedUser

Guest
Hittills är det kanon...tyvärr fungerar inte spelet lika bra på telefonen nu men det får väl gå då...haha
 

DeletedUser845

Guest
2.0 är grymt mycket bättre än förra versionen, men jag föredrog dock systemet som de hade i 2.0 betan där det var senatens nivå som påverkade bondbyarna istället för att man ska behöva uppgradera dem :).
 

DeletedUser

Guest
Bortsett från det värdelösa erövringsystem som endast gynnar Simcity från alfa och att det inte finns ett mer flexibellt sätt att plundra på. Så är det helt okej.
 

DeletedUser

Guest
mina bondbyar gjorde uppror med stämmningarna, 64 42 21(experimenterade på tredje xD) alla gjortet samtidigt också så nu kommer jag på eftersjälken :(
 

DeletedUser1880

Guest
Mmm, har fått uppror två ggr i samma by på stämningarna 54% och 79%(!). Lite surt, speciellt då en var helt i början... Tillbaka till Topic: Jag gillar att aktiva spelare gynnas genom att man kan begära råvaror hela tiden, men jag gillar inte att det kan göras var 5:e minut! Det innebär ju att man måste vara inne på Grepolis HELA tiden vilket kan bli svårt att lyckas med under ett helt dygn.. :(
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att jag gillar simcity-grejen lite faktiskt. Det kommer betyda att det blir lättare sen för mig att rensa mina grannar då de inte behöver några trupper.

Sen så är det väldigt möjligt att sitta och begära resurser var femte minut, dock är mitt lagar lite för litet...

:cool:
 
Topp