Öppet brev till Krios "Kärringar"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser930

Guest
Krios = Kärringar!?
Feghet förväntade jag mig INTE från Krios sida!
Jag trodde ni tappert skulle strida in i det sista.
Verkar trots allt som om Micke79an haft rätt i sin uppfattning om er...

Patetiskt låta svagaste (?) spelaren -kalkal- fly in i semesterläge.
Harald Hårdfare säger jag inget om...
Fler lär följa....
Fick precis rapport om att spelaren Inteda gått i semesterläge.
Dishonor!

Krios lämnar alltså Beta med svansen mellan benen i en ynklig flykt in i semesterläge i ett försök att stoppa NWO segerrika väg mot Grand Slam (Bygga alla 7 underverken; Vi har 6 klara)!
Big Disgrace!

SilverFox
Tapper Krigare


PS1 OM du som läser detta skulle råka hålla med mig så tycker jag du skall skrika högt till din ledning.
Heder till den spelare som markerar sitt missnöje och lämnar Krios!

PS2 Jag tar inga argument som strategiskt semestertänk - detta är rent ynk!
 

DeletedUser930

Guest
Nu gick mattemelker på semester..
Varför blir jag inte förvånad.
 

DeletedUser

Guest
detta var helt oväntat från mig även, sorgligt att se....
 

DeletedUser1742

Guest
Oväntat eller INTE

Alla spelare kan inte ta Semesterläge, Vilket resulterar i att vi slår där vi behöver.

7 av 7 Underverk!
Jag tackar och bockar för det PATETISKA försöket att hålla det sista underverket.

-NWO- ÄR och kommer ALLTID vara Betas främsta och framför allt vassaste spelare!

Se och lär gott folk, och Team Fix.
 

DeletedUser930

Guest
Feglir hjälpte inte.
Dålig stil in i det sista.
Vilken kass allians Krisos visade sig vara.

Ni hade min respekt till urfegning medelst semester-draget.
Nu är ni bara en tråkig historia...
Öknamnet som någon påhittig Korinthare en gång i tiden marknadsförde var "Krisos de la Värdelössos". Idag är jag benägen tycka det var rätt fyndigt.

NWO ser nu över vilka spelare vi kan tänka oss ta med in i hjältevärlden med all den bonus vi åstadkommer genom att ha byggt alla 7 Underverk.
- fuzz
- wolfhoffmann
- Kalkal
- mattemelker
- Inteda
- NoseroX
- Devourer
göre sig ej besvär.
(Kan finnas fler...detta är min privata uppfattning)
 

DeletedUser1439

Guest
Varför skall du hålla på och vara en dålig "vinnare"?
Till och med nu, när ni har har alla UV så skall ni fortfarande hålla på med smutskastning.. Vad är grejjen?
Skärp till dig/er och börja bete er.
Detta är bara patetiskt imo.
 

DeletedUser

Guest
Det rykats att gaffel

har haft en personligvendetta mot team fix
spärrade han först i en månad för off topic inlägg när team fix kom tillbaks skrev han till gaffel att han kunde ta sina varningar och trycka upp dom dit bak..
Team fix blev då spärrad i 3 dygn på forumet och ikväll spärrade gaffel honom globalt i alla världar....

Vad jag vet så har gaffel inget med spelet att göra utan bara med forumet..


Är detta mygel??:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Varför skall du hålla på och vara en dålig "vinnare"?
Till och med nu, när ni har har alla UV så skall ni fortfarande hålla på med smutskastning.. Vad är grejjen?
Skärp till dig/er och börja bete er.
Detta är bara patetiskt imo.




Många av er krios var så fega .... semesterläge va jojo detta är ju som sagt ett spel..
smutskastning nej men fakta om er
 

DeletedUser

Guest
Många av er krios var så fega .... semesterläge va jojo detta är ju som sagt ett spel..
smutskastning nej men fakta om er

Haha säger hon som inte ens klarade av att erövra en stad fast den mer eller mindre var tom på trupper. Tips till nästa gång är att skicka med BS i anfallen ;)

rest my case
 

DeletedUser

Guest
Haha säger hon som inte ens klarade av att erövra en stad fast den mer eller mindre var tom på trupper. Tips till nästa gång är att skicka med BS i anfallen ;)

rest my case



det finns faktiskt dom som jobbar och som inte kan sitta dag ut och dag in som vissa andra gör..
tror du verkligen inte att jag hade klarat av det??
jo,vänta tills nästa gg jag är lika aktiva som dig tex ..
men det ligger tydligen feghet i krios alliansen..
eran allians är ju rena rama dagiset..
hade ni varit som många av våra ledare så hade ni kunnat tänka lite längre också:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Silver!!!

Silver! Jag tycker att det är en otroligt dålig stil att lägga upp en sådan tråd som du har skapat. Kan väl hända att vissa gick på semesterläge när det hettade till, dock så kan jag som ledare säga att jag såg inte röken av en post ang detta i forumen.

Och att sedan fortsätta att smutskasta en hel allians är väl lite väl eller?

Vist ska det ingå lite smutskastning i ett spel som detta men det ska samtidigt ligga en liten glimt i ögat bakom kan jag tycka. Spela ska väl gå ut på att ha skoj i slutänden eller?

Ha en trevlig kväll!

/Lorden
 

DeletedUser

Guest
det finns faktiskt dom som jobbar och som inte kan sitta dag ut och dag in som vissa andra gör..
tror du verkligen inte att jag hade klarat av det??
jo,vänta tills nästa gg jag är lika aktiva som dig tex ..
men det ligger tydligen feghet i krios alliansen..
eran allians är ju rena rama dagiset..
hade ni varit som många av våra ledare så hade ni kunnat tänka lite längre också:rolleyes:


Hm. Är det din förklaring till varför du inte klarade av att skicka med BS i dina anfall så tror jag inte du klarar det nästa gång heller ;)

Haha.. Skäms på dig gumman :mad:
 

DeletedUser

Guest
Hm. Är det din förklaring till varför du inte klarade av att skicka med BS i dina anfall så tror jag inte du klarar det nästa gång heller ;)

Haha.. Skäms på dig gumman :mad:


nä du lär ju se lilla gubbe när jag kommer igång annars kan ju du också försöka tillfredställa 5barn hem och jobb plus krig så får du se hur lätt det är..
du hade nog bara klarat av att sitta framför datorn och krigat..
men serru man har ett liv också..... och detta är bara ett SPEL
 

DeletedUser

Guest
nä du lär ju se lilla gubbe när jag kommer igång annars kan ju du också försöka tillfredställa 5barn hem och jobb plus krig så får du se hur lätt det är..
du hade nog bara klarat av att sitta framför datorn och krigat..
men serru man har ett liv också..... och detta är bara ett SPEL

Tack för komplimangen! Antar att jag träffade ganska rätt :eek:
Absolut så kan jag fårstå om du har fem ungar osv. Kan jag inte säga nått om då jag inte känner dig privat, men samtidigt så kan jag tycka att det är ett ganska fult spel du kör med då du skickar ut tider som fixen jobbar på osv. men efter att jag sett dina insatser i kriget så kan jag förstå varför du behöver ta till dessa. :cool:

Nu ska lilla gubben sova så han orkar upp till jobbet i morgon :p
 

DeletedUser

Guest
Tack för komplimangen! Antar att jag träffade ganska rätt :eek:
Absolut så kan jag fårstå om du har fem ungar osv. Kan jag inte säga nått om då jag inte känner dig privat, men samtidigt så kan jag tycka att det är ett ganska fult spel du kör med då du skickar ut tider som fixen jobbar på osv. men efter att jag sett dina insatser i kriget så kan jag förstå varför du behöver ta till dessa. :cool:

Nu ska lilla gubben sova så han orkar upp till jobbet i morgon :p



I kärlek och krig är allt tillåtet som du kanske visste..
men vet det är kanske du som är team fix eftersom han fick ta över
 

DeletedUser

Guest
har haft en personligvendetta mot team fix
spärrade han först i en månad för off topic inlägg när team fix kom tillbaks skrev han till gaffel att han kunde ta sina varningar och trycka upp dom dit bak..
Team fix blev då spärrad i 3 dygn på forumet och ikväll spärrade gaffel honom globalt i alla världar....

Vad jag vet så har gaffel inget med spelet att göra utan bara med forumet..


Är detta mygel??:rolleyes:

Gaffel är vad jag förstått högsta chefen för GP team sverige, och efter vad jag sett för idiot saker som team fix kan häva ur sig, både som hot och dvs saker så skulle jag inte bli det minsta förvånad om team fix har dragit till med några såna kommentarer mot Gaffeln så han förtjänade en perm ban.

tvivlar på nåt mygel där.

@lordmanface: sånt snack pallar iaf inte ens jag av att kommentera nåt märkvärdigt, ni försökte, ni förlorade oavsett vilka knep ni tog till.
öppet som dolt!
surt sa räven
sen en sak till, om du ska börja klanka ner på folk som inte kan skicka med BS i sina anfall så börja titta i dina egna led först ist för att klanka ner på andra.
I rest my case
 

DeletedUser1742

Guest
Tack för komplimangen! Antar att jag träffade ganska rätt :eek:
Absolut så kan jag fårstå om du har fem ungar osv. Kan jag inte säga nått om då jag inte känner dig privat, men samtidigt så kan jag tycka att det är ett ganska fult spel du kör med då du skickar ut tider som fixen jobbar på osv. men efter att jag sett dina insatser i kriget så kan jag förstå varför du behöver ta till dessa. :cool:

Nu ska lilla gubben sova så han orkar upp till jobbet i morgon :p

Jag har inte sätt några tider på Fixens jobb tider, trodde han bara höll på Hota allt och alla. men, Fixen i mina ögon är inget hot, han är mer ZeusTheClown's konkurrent om första platsen om Clown priset.
 

DeletedUser930

Guest
Silver! Jag tycker att det är en otroligt dålig stil att lägga upp en sådan tråd som du har skapat. Kan väl hända att vissa gick på semesterläge när det hettade till, dock så kan jag som ledare säga att jag såg inte röken av en post ang detta i forumen.

Och att sedan fortsätta att smutskasta en hel allians är väl lite väl eller?

Vist ska det ingå lite smutskastning i ett spel som detta men det ska samtidigt ligga en liten glimt i ögat bakom kan jag tycka. Spela ska väl gå ut på att ha skoj i slutänden eller?

Ha en trevlig kväll!

/Lorden
Skenheligt skitprat!
Hade det varit någon stake i Krisos ledning hade ni tvingat spelarna gå ur semläge. Då hade ni återfått min respekt.
Hade Krisos medlemmar hoppat av för att visa sitt missnöje med Krisos ledning - hade dom återfått min respekt.
Ingetdera hände.
Nu kom ni 2:a i kriget - vilket aldrig har varit lyckat....
/SilverFox
There can be only One

PS Time will either Promote you or Expose you!
You are exposed!
 

DeletedUser

Guest
Skenheligt skitprat!
Hade det varit någon stake i Krisos ledning hade ni tvingat spelarna gå ur semläge. Då hade ni återfått min respekt.
Hade Krisos medlemmar hoppat av för att visa sitt missnöje med Krisos ledning - hade dom återfått min respekt.
Ingetdera hände.
Nu kom ni 2:a i kriget - vilket aldrig har varit lyckat....
/SilverFox
There can be only One

PS Time will either Promote you or Expose you!
You are exposed!

Väl talat Silver!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det finns några spelare ut Krios som har min respekt, men då alliansen är runt 100 medlemmar och kanske 5st (kanske färre) är vettiga spelare så börjar man ju undra hur det står till i en sådan allians. Verkar ärligt talat inte som om dom försökte vinna eller stoppa oss ifrån att göra det, hade varit i princip lika enkelt som om vi inte haft motstånd. Tycker synd om dom få spelare som faktiskt jobbar för sin allians där borta, måste kännas oerhört tungt... Men en allians som Krios som bara har levt på sitt rykte sen dag 1 blir väl lata och "feta", plockar på sig massa sim city spelare och är bara en poängdrake (läs pappersdrake)... Jag hade hoppats på att det blev en sista strid på Beta och inte en "walk in the park", aja vi får hoppas på bättre motstånd i HW
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp