Öppet brev till Krios "Kärringar"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
WOPS!!!! nu är tydligen 1 spelare i -NWO- in i semesterläge och han/hon ligger på en UV-ö! (ni vet nog vem jag menar :p)
:cool:
 

DeletedUser

Guest
WOPS!!!! nu är tydligen 1 spelare i -NWO- in i semesterläge och han/hon ligger på en UV-ö! (ni vet nog vem jag menar :p)
:cool:

WOPS!!!! nu idiotförklarade du just dig själv...
För att visa vårt missnöje med InnoGames, ett spelutvecklande företag som inte följer spelreglerna för spelutveckling samt inte bryr sig ett dyft om sina betalande kunder, kommer nu en spelar strejk. Strejken startar den 19/12 och vem vet när den ska sluta!!!

Jag uppmanar här med alla andra spelare på alla .se. servar att påbörja semesterläge 19/12 och hålla den i minst en månad.

Ni som läser detta inlägg och inte är med oss i NWO på beta får gärna lägga upp detta i era alliansforum, så att det sprider sig bland alla servarna.

Låt se. grepolis stå stilla!!!

De som inte kan gå i semesterläge av diverse anledningar PREMIUM strejka!

/Rauno - proud member of -NWO-

de flesta i NWO kommer gå in eller har redan gått in i semesterläge, jag finns bland de som är i det nu! Att vi lätt besegrar er är inget som vi ens behöver säga alla vet... Så det är ingen fegis manöver som ni alla kriosare kommer börja säga...
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte hur din kalender går men min kalender är iallafall 16/12 och inte 19/12 som alla ni ska gå in i semester! :)
 

DeletedUser

Guest
H*n kanske beslutade sig för att gå i semesterläge i förtid. Kanske har mycket att göra inför julen. Kanske inte ville belasta Alliansen med mindre än 100% närvaro... Kanske ville ta en paus från GP så snart som möjligt.
Så tagga ner!
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte hur din kalender går men min kalender är iallafall 16/12 och inte 19/12 som alla ni ska gå in i semester! :)

Jag vet inte hur din läskunnighet är men skrevs trots allt så här:
de flesta i NWO kommer gå in eller har redan gått in i semesterläge, jag finns bland de som är i det nu! Att vi lätt besegrar er är inget som vi ens behöver säga alla vet... Så det är ingen fegis manöver som ni alla kriosare kommer börja säga...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha tänk att krios gör ett tappert försök med att påpeka 3 dagars skillnad, och skillnaden som sker för dom som går in i semesterläge gör det för visa sitt missnöje till IG, inte som ett vapen för att förhindra nån från att plocka städer för att skydda UV som krios gjorde.

men jag håller med cazz97 med hans svar på ditt första inlägg där...
WOPS!!!! nu idiotförklarade du just dig själv...

ska jag vara ärlig tvivlar jag på att krios ens kommer delta på strejken men det tillhör en annan tråd
 

DeletedUser845

Guest
Silverfox = Silverulf ? ;).

Den här tråden verkar vara fylld av påhopp, ser inte mycket anledning till att hålla den öppen om jag ska vara ärlig tyvärr.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp