Det ryktas...

DeletedUser3158

Guest
ryktas att denna världen börjar bli lite intressant nu haha..
ryktas även att The groggers verkligen vill ha vissa städer på sina prio öar...
ryktas med om att the groggers och Praetorian Guards har startat en pakt med varandra kan ryktena stämma det får tiden avgöra....
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är få allianser som har egna intressen, no drama...
 

DeletedUser2533

Guest
de ryktas att Bosnjak fortfarande inte har erövrad min stad fast han har försökt i ca 3 mån
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att Ardbergs Vänner kalkylerade fel i sin profilbeskrivning, att räkna med att de ska överleva i 12 månader var väl ändå att ta i? Dimytes, Finkeln & Pimcus sprang iväg med svansen mellan benen, var knappt så att de klarade av en tvåtimmars-offensiv. Man lär sig alltid av sina misstag, synd bara att det fick guldas så mycket i onödan - tråkigt att de gav upp så lätt.

Jag menar, "action utlovas". Om ni andra är intresserade av det hela så kan jag avslöja att det inte var någon action som det utlovades, var snarare något inom komedi-genren.


Dacp60T.png

IXk1A1G.png
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att en tapper kämpe vid namn zerez tagit kommandot hos alliansen The Groggers när "stora spelare" gömmer sig bakom SL och The Ghostbusters rensat en del sovande och orörda spökstäder :(
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att docprometheus visar stort respekt till spelaren sultana, Cesco och sirre72 då denne har fortfarande lågan att kriga på jämfört med dessa skitar till "stjärnor" som flyr iväg istället att jobba på politiska plan i spelet och övriga allianser att slå hårt mot största alliansen!

docprometheus repeterar...


sultana, Cesco och sirre72 är mer respekterade i mina ögon jämfört med fegisar i "mylittlepony, chevo, hoffa76, Dimytes, teddy95, LividNexx m.m (italienska spaghettikokerskor inräknade) som väljer sticka, eller gömma sig bakom SL när det hettar till inom krigiska sfär!
 
Senast ändrad:

DeletedUser3703

Guest
Det ryktas att detta världskoncept var helt värdelöst och admin-teamet bör skrota dessa långsamma världar helt och hållet och bara köra på de snabbare.
Det var över ett år sedan jag fick ett anfall på denna server som var seriöst och ändå ska man logga in varenda dag för att hålla sig grön utan någon som helst motivation. Bara ta en titt på forumdelen för denna värld, lika död som Facebook-sidan.
 
Topp