Det ryktas...

Diskussion i 'Delfi (se30)' startad av Rikkmeister, 27. nov 2016.

1. jonathanbörjesson

jonathanbörjesson New Member

ryktas att denna världen börjar bli lite intressant nu haha..
    ryktas även att The groggers verkligen vill ha vissa städer på sina prio öar...
    ryktas med om att the groggers och Praetorian Guards har startat en pakt med varandra kan ryktena stämma det får tiden avgöra....

2. BosnjaK

BosnjaK Active Member

Från:
    Höger & vänster
    Ryktas att vissa ledare är lite väl kaxiga.

3. Akolt

Akolt New Member

Det ryktas att det är få allianser som har egna intressen, no drama...

4. BosnjaK

BosnjaK Active Member

Från:
    Höger & vänster
    Det ryktas att många allianser saknar bollar.

5. smirmat

smirmat New Member

Ryktas att Bosnjak tror han är något, fast än att han är den fegaste utav dem alla

6. magmad

magmad New Member

de ryktas att Bosnjak fortfarande inte har erövrad min stad fast han har försökt i ca 3 mån

7. BosnjaK

BosnjaK Active Member

Från:
    Höger & vänster
    Ryktas att jag använder dig som slagpåse. Det tuffaste du har svarat med är "pest", har du inget annat att erbjuda?

8. magmad

magmad New Member

tja int värt fri kp

9. BosnjaK

BosnjaK Active Member

Från:
    Höger & vänster
    Det ryktas att Ardbergs Vänner kalkylerade fel i sin profilbeskrivning, att räkna med att de ska överleva i 12 månader var väl ändå att ta i? Dimytes, Finkeln & Pimcus sprang iväg med svansen mellan benen, var knappt så att de klarade av en tvåtimmars-offensiv. Man lär sig alltid av sina misstag, synd bara att det fick guldas så mycket i onödan - tråkigt att de gav upp så lätt.

Jag menar, "action utlovas". Om ni andra är intresserade av det hela så kan jag avslöja att det inte var någon action som det utlovades, var snarare något inom komedi-genren.

10. BosnjaK

BosnjaK Active Member

Från:
    Höger & vänster
    Det ryktas att jag inte kan ta dig seriöst.

11. docprometheus

docprometheus Member

Från:
    Skapelsen av Löwenbräus första droppe
    Det ryktas... Värst vad det spökar i Delfi. Är vi lilla Extreminatus så farliga? Vi vill ju bara leka!

12. docprometheus

docprometheus Member

Från:
    Ryktas att en tapper kämpe vid namn zerez tagit kommandot hos alliansen The Groggers när "stora spelare" gömmer sig bakom SL och The Ghostbusters rensat en del sovande och orörda spökstäder :(

13. docprometheus

docprometheus Member

Från:
    Ryktas att docprometheus visar stort respekt till spelaren sultana, Cesco och sirre72 då denne har fortfarande lågan att kriga på jämfört med dessa skitar till "stjärnor" som flyr iväg istället att jobba på politiska plan i spelet och övriga allianser att slå hårt mot största alliansen!

docprometheus repeterar...

sultana, Cesco och sirre72 är mer respekterade i mina ögon jämfört med fegisar i "mylittlepony, chevo, hoffa76, Dimytes, teddy95, LividNexx m.m (italienska spaghettikokerskor inräknade) som väljer sticka, eller gömma sig bakom SL när det hettar till inom krigiska sfär!

Last edited: 4. sept 2017