Det ryktas...

DeletedUser3566

Guest
Det ryktas att det varit en stressig vecka och först nu har jag fått tummen ur! ;)
 

Knaz

Active Member
Ryktas att det inte kan vara någon planering på innogames när världen öppnar utan att vi får någon förvarning eller forumet är klart.
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att för bara några världar sig fick man ju planera innan både med att veta att det skulle starta en server men också att man kunde rösta vilken hastighet och annat man ville ha. Det var skönt då kunde man förbereda sig och inte bara plötsligt märka att en server dykt upp.
 

Geggan

Active Member
ryktas om att den här världen inte är något undantag!

stora pakter bildas direkt mot största alliansen. rent fegspel, Go Go Go
 

DeletedUser3211

Guest
Ryktas att det redan finns så kallade "syster allians" på servern.
 

DeletedUser3158

Guest
Det ryktas om att det inte är så mycket rykten :/
 

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att den här världen har den tråkigaste ryktestråden genom tiderna. :eek:
 

DeletedUser3176

Guest
Ryktas att den här världen har den tråkigaste ryktestråden genom tiderna. :eek:
vad vill du hå för rykte att jag ska ta din stad
smiley_emoticons_saufen.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att alla på den här världen verkar ha svurit tystnadsplikt och att BS & BIR inte räcker, vi behöver isbrytare också :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag är lite klantig, fast du bröt mot den också :p
 

Knaz

Active Member
Ryktas att allt är som vanligt då, speciellt första tiden när massa spelare slutar.
 

DeletedUser

Guest
Jahapp, det ryktas att den lilla fest som var tog snabbt slut
Tillbaks till våra vanliga rutiner, då ska vi se
bygga byggnader: check!
bygga trupper (vad har man dom till egentligen?) men ändå: check!
bevara den mycket viktiga tystnadsplikten jag svurit på: skit också...
 

DeletedUser3602

Guest
Ryktas om att groggers ledning inte gillade den senaste händelsen på haven och ville slänga lite käft med våra medlemmar, vill ni fortsätta är jag bara ett PM bort!
 

DeletedUser3613

Guest
Ryktas att det blivit för många oxrulader och laktosfri mjölk. Ryktas oxå att det inte finns något som helst intresse att slänga käft med några medlemmar från ledningens sida. Däremot har det funnits behov av en dialog med ledningar i gamla förbund. Ryktas att det är lätt att fatta dåliga beslut om man bara fokuserar på poängen i rankingen och glömmer bort att det är ett långsiktigt spel. Vem vet, vi kanske kommer springande och ber om saft om någon anfaller oss. Känns tryggt att veta att det finns en varm famn att gå till om det blir för många anfall
 
Topp