Diskussion Värld Troja

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Från det engelska forumet:
"Hey guys,

I come bearing sad news regarding En119. Due to some pretty significant technical issues we are having with not only the EN world, but all worlds opened this week across all markets. These technical difficulties mean we unfortunately will need to disable login and registration on all of our newest special worlds until beginning of the next week. We apologize for any inconvenience.

For questions regarding Gold spent etc. please bear with us until we have had a chance to establish next steps. Our support team won't have any news to share before next week, either.

Thank you again.
Richard"

För er som inte kan engelska så har den nya världen stora tekniska problem och kommer startas om helt och hållet.
Allt guld som använts på världen kommer ni så klart få tillbaka.
Jag återkommer när jag fått mer information, antagligen på måndag.
Är de snabba kanske världen kommer igång igen mellan onsdag-fredag.
Trevlig helg på er!
 

DeletedUser3448

Guest
För er som inte kan engelska så har den nya världen stora tekniska problem och kommer startas om helt och hållet.
Allt guld som använts på världen kommer ni så klart få tillbaka.
Jag återkommer när jag fått mer information, antagligen på måndag.
Är de snabba kanske världen kommer igång igen mellan onsdag-fredag.
Trevlig helg på er!
Kommer Troja starta om? Skulle gärna vilja ha refund på mitt guld då, tack i förhand.
 

DeletedUser3448

Guest
Håller helt med Catch A Case, har slösat flera timmar sen start isåfall, ska ha, ni får tänka igenom hur ni ska betala tillbaka den tiden vi slösat. Annars kan ni glömma att jag ens startar detta spelet igen.
 

DeletedUser3682

Guest
Support teams kommer ikke til å ha noen ny informasjon angående dette før neste uke. Dere får vente tålmodig.

Jeg tenker meg at alle vil få alt tilbake. De har allerede lovet gull, men de gir nok ut alt som er blitt kjøpt tilbake igjen.
 

DeletedUser3572

Guest
Har dom allt sparat vad vi har gjort på troja Guld bostar kp sp grundningar osv annars är det en kattastrof
 

DeletedUser3790

Guest
Äe detta är nog droppen som rann över bägaren.

Får spendera min tid annat vart, lika bra.
 

docprometheus

Active Member
Mysigt :D

Man får hoppas på skickliga programmerare och låsa allt innan stängningen och allt rullas på som vanligt efter öppningen efter all buggar är åtgärdade. (massor av kritik haglar nu mot Inno att buggar borde ha testas ordentligt innan servern släpps)

Men räknar med att noobskyddet försvinner rätt omgående efter öppningen.
 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Svar kommer i början på nästa vecka när InnoGames kommit fram till hur allt ska lösas.
 

DeletedUser3790

Guest
Ja dem borde ha testat servern, men det verkar som att de flesta som jobbar där är bakom flötet.

Är ju inga små buggar heller, dem är rätt så synliga och påverkar spelandet rätt så enormt.

Speciellt på appen, kunde inte göra uppdrag,anfalla eller bygga för att jag tydligen inte var inne på en stad.

Sjukt dåligt av er....
 
Topp