Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

docprometheus

Active Member
En mycket dåligt rykte från dig! En personlig sl i samband med händelser irl.

Om du är så nyfiken, kan min sl pågå under längre period eller sluta med grepolis helt och hållet.
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att du verkar rätt aktiv här på forumet och så =)

Undrar om doc kommer komma tillbaka den 13e dock på en annan värld och då hans semester kommer vara över? :D

Men som sagt har det hänt saker på riktigt hoppas jag du mår bra och dina nära!
 

nogold

Active Member
Ryktas att korinth har en hel del duktiga spelare där? Vet att en hel del "namnstarka" spelare har spelat på den servern men medtanke på hur inno släpper världar så kan jag förstå att folk sprider ut sig.

Sen att hålla ut till slutet är ingen konst men när en server tappar glöd och aktivitet pga att nya världar konstant dyker upp förstår jag att folk slutar för att söka sig till mer action på de nya istället. För att sitta emot slutet med flera 100 städer så försvinner lite känslan och då handlar det inte om skills på samma sätt som jag vet är något många dras till. Vet en del utav de bättre på se. i historien som aldrig vunnit en värld och andra som ej är lika skickliga som vann världar.

Men vem är jag att tala för alla riktas det om ^

Håller med lite om det
smiley_emoticons_nicken.gif
men kanske det också är så att folk ger upp så fort det tar emot lite ryktas d
smiley_emoticons_wallbash.gif
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att det inte dröjde länge innan 2 utav top 3 allianerna började samarbeta på denna värld :p

Att man aldrig kan spela på en server som inte har flera alliansers krig. Samt en server med alliansgräns 40 på en se. värld :p

Men snyggt jobbat stickan och WD =) Hoppas ni anser det är roligt med sådana pakter!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3356

Guest
Ryktas att handy och GN ändå åker på stordäng till den grad att de predeffar så att det inte finns deff för att hålla en belägring
smiley_emoticons_irre.gif

ryktas att jag kanske ser fel men står 300k md i en av era städer va?
smiley_emoticons_kaffee2.gif


kanske ska hålla oss till rykten om berörd värld i fortsättningen...
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att rykte-tråden börjar leva igen och en massa guld lär spenderas åt höger och vänster medan Inno myser med en god söndag-latte framför skärmen.

(Jag är fortfarande i SL om ni fortfarande undrar och anledningen till jag kollar forumet då och då handlar det mycket om att jag gillar Grepolis och är rätt social av mig)
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att Malva verkligen inte har rätten att anklaga andra för fulspel, och hon borde veta varför

Ryktas dock att jag har all rätt att påstå att det är fegt =) Så jag kan göra det åt min kollega så får du något att grubbla över =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3680

Guest
Nåja, ryktas att Malva passar bra in på både fulspel och fegspel :)
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att det sker vissa förändringar på Juktas nu.. Sticky & co lär väl ringa 112 nu.
 

DeletedUser3680

Guest
Ryktas att historien alltid upprepar sig. Smått otroligt att Jamson alltid lyckas få folk runt sin bak. Så intressant är det inte där. Been there, done that.
 

DeletedUser3680

Guest
Och BigPapa med vänner fattar ingenting men ler ändå lite korkat, ryktas det
 
Topp