Det ryktas...

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att det var roligt att själv få vara med i ett rykte för en gång skull:)
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att jag redan farmat fullt för dagen och nu funderar på vad man ska hitta på
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser3565

Guest
Ryktas att jag också har gjort det och funderar på samma sak
 

DeletedUser3391

Guest
Det ryktas att vissa behöver lite hjälp med tips om gp
b2612084dd1afa55b41caf909ac854f1.png
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att jag spydde när jag hörde om alla Symp's förbund
 

DeletedUser3575

Guest
Ryktas att jag tog det i ett allmänt forum för hela världen ;)
 

DeletedUser2496

Guest
Ryktas om att det finns en allians som snittar över 10k och som inte är en PMA.

Går bra för er andra ryktas det om :)
 

DeletedUser2503

Guest
Ryktas att allt fler gamla spelare dyker upp under nya nick :) Frågan är hur gärna man vill vara hemlig om man envisas med att PMa de man känner och berätta till dem vilka andra man känner ;)
 

DeletedUser2503

Guest
Ryktas även att jag gärna gör listor, men att jag har för dålig koll på nicks nuförtiden att jag inte vågar yttra mig :(
 

DeletedUser1759

Guest
Ryktas att en Hest inte gillar att bli ryktat mothårs.. Och att gamla spelare så gott som varje värld poppar upp under nya nick, antingen för att få vara i fred, lr är nyfikna. Så har GP alltid funkat :D

Ryktas även att trotts gamla spelare inte spelar är de här o tjuvläser ;) <3 Miss U all - Ni vet vilka ni är <3
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att ni "gamla" spelare som bara tjuvläser forumet är som den där släktningen som man normalt sett inte träffar under året, men när det bjuds på mat, vid exempelvis kalas, så står denne på trappan och är redo att knacka på dörren...

Sedan så hoppas jag verkligen att du saknar mig DQ, annars kommer jag inte bjuda på kakor från kakburken nästa gång du är sugen på kakor
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
 
Topp