P&P Vår sak (är allas sak) (CN's historia.)

DeletedUser378

Guest
Nästan så man skulle lägga upp kommentarerna från vårt forum också :p
 

DeletedUser

Guest
DDD 26.05.2011 23:01
Nu skall jag ju lämna, men kan inte låta bli att lägga mig i hur ni skall göra i mina sista inlägg. Jag tror inte att de är de som bygger flest biremer som kommer att vinna det här krige, utan de som bygger flest bs och använder dem. Hade jag varit kvar skulle jag propagerat stenhårt för att tänka Pearl Harbour

Mycket bra idé. Lite synd att de japanska attackflygplanen en en sån dyr enhet bara..
 

DeletedUser378

Guest
Eftersom maffian försvinner här i dagarna så kan deras krig med hestarna ses som över.
Med en avslutsstatistik på 26-8 fördel hestarna.
 

DeletedUser285

Guest
Över? Bara för att man byter namn är inget över... Deras försök att styra välden från början(som iof inte funkade) kommer ej ses med blida ögon av mig.. Alla som väljer att gå med den nya "maffian" kommer bli mina fiender på denna världen:)
Såååå upp till kamp nu och försök göra ett bättre jobb än vad gamla maffia klanen klarade av:))
 

DeletedUser

Guest
Över? Bara för att man byter namn är inget över... Deras försök att styra välden från början(som iof inte funkade) kommer ej ses med blida ögon av mig.. Alla som väljer att gå med den nya "maffian" kommer bli mina fiender på denna världen:)
Såååå upp till kamp nu och försök göra ett bättre jobb än vad gamla maffia klanen klarade av:))
Den nya alliansen är inte "vår" allians. Det är en helt ny allians och innehåller för övrigt fler TSEare än mafiosos. Och vad servern behöver är just en nystart, kriget KH vs CN var ju inte precis jätteroligt där på slutet och det var väl typ serverns enda krig..
Maffian är över Opeth, acceptera de ;)
Sen utesluter förstås inte de ett krig mellan Bäverklanen å KH, men vi får se hur de blir! Ifall det är Zeus vilja så visst hehe, men personligen känner jag att en levande server kräver att vi börjar involvera fler allianser i stridigheterna..
 

DeletedUser

Guest
Den nya alliansen är inte "vår" allians. Det är en helt ny allians och innehåller för övrigt fler TSEare än mafiosos. Och vad servern behöver är just en nystart, kriget KH vs CN var ju inte precis jätteroligt där på slutet och det var väl typ serverns enda krig..
Maffian är över Opeth, acceptera de ;)
Sen utesluter förstås inte de ett krig mellan Bäverklanen å KH, men vi får se hur de blir! Ifall det är Zeus vilja så visst hehe, men personligen känner jag att en levande server kräver att vi börjar involvera fler allianser i stridigheterna..

eftersom dina kära vänner i tse attackerat oss så...
 

DeletedUser378

Guest
Måste hålla med tot lite där.
KH sitter just nu i följande sits vad gäller er sammanslagning.

På ena handen har vi CN som är den allians som vi har krigat med längst av alla, och dessutom i ett krig där vi totalt kört över de flesta av dem. 26-8 i städer säger det mesta.

På andra handen har vi TSE som hux flux börjat rekrytera i vårt nya hemma hav och plocka in resterna av det vi lämnade i havet för att växa vidare på. Så där har vi en allians som utvecklar sig in i samma områden som oss och därmed utmanar oss om området samtidigt som de helt nyligen även har vågat börja skicka anfall mot hestarna även om anfall utan bs eskort inte gör jätte ont så är det fortfarande anfall.

Låter i mina öron som ett krig från och med dag 1?
 

DeletedUser

Guest
Oavsett allians och krigstatus så kan man ju hoppas på att bävrarna visar framtänderna o attackerar lite mer..
 

DeletedUser

Guest
Oavsett allians och krigstatus så kan man ju hoppas på att bävrarna visar framtänderna o attackerar lite mer..

Typ, så här?

cartoon-beaver-clip-art-main_full.jpg
 

DeletedUser

Guest
Anfall mot er vet jag inget om, går inte att ha koll på alla första dagen.
Men för att citera överhesten själv, "Allting som inte är en IAP eller ett förbund är lovligt byte och därför är godkänt att slå på."

Anfall är alltså inte per automatik lika med krigsförklaring :)

Men har ni något ni vill prata om gällande vår allians så skicka ett pm in game istället för att sitta på öppna och spekulera om krigsförklaringar hit och dit.
 

DeletedUser285

Guest
Anfall mot er vet jag inget om, går inte att ha koll på alla första dagen.
Men för att citera överhesten själv, "Allting som inte är en IAP eller ett förbund är lovligt byte och därför är godkänt att slå på."

Anfall är alltså inte per automatik lika med krigsförklaring :)

Men har ni något ni vill prata om gällande vår allians så skicka ett pm in game istället för att sitta på öppna och spekulera om krigsförklaringar hit och dit.

Kan ju säga att ni redan anfallit oss så?
Krig då antar jag?
 
Topp