Topp 10 allianser

DeletedUser

Guest
Jodå. Nog vet jag det. För övrigt hette han gåtan på svenska också.

Till saken hör att eftersom jag just kommit tillbaka från ett ganska långt SL så har jag ingen större koll på top 10. Ville göra en lista som var uppdaterad bara. Men eftersom man är som man är så är det som vanligt halft oseriöst.

Nolofinwe: Noterat ;)
 

DeletedUser

Guest
Uppdate:


1 Rokkoko: Etta. Där av en anledning, grym uppsättning medlemmar.

2 Sagittis: Tja.. Får se hur det ser ut. One hit wonder kommer osökt som tanke..

3 New World Order: Bra ally. Lite för oengagerade. Men kan lätt bli mycket bra.

4 The League of Wolves: Kända från andra världar. Mycket tajta spelare som också är ena jäklar på att attackera. Fortsätter ledarna att spela så blir det rock n roll! :)

5 Alea iacta est: Tärningen är kastad.. Bra att veta. Tack..

6 Enigma: Visst är Enigma en superskurk i Batman?

7 Los Elegidos: Del alliansos från Meshiko?

8 Numenor: Vet inget om dem. Uppföljare till Telenor?

9 Illuminati: Hemligt sällskap så ni kanske inte borde avslöja er själva på GP?

10 New World Order 1.0: Det är har jag lite problem med.. Lärde mig för länge sedan om hur det är att ha en akademi. Är h*n inte bra nog för huvudallyn så erövrar man spelaren. Ett tips bara;)


Du glömde skriva att NWO är bäst på allt också! :p
 

DeletedUser

Guest
Om en 100 meters löpare startar 2sec efter alla och kommer 2a, innebär det då att han är näst bäst?

heffi123 har grundat NWO den 2011-08-16
Death Queen har grundat Rokkoko den 2011-07-22

Kämparlistan allians:

Rokkoko: 738171p
New World Order: 515276p
 

DeletedUser

Guest
Om en 100 meters löpare startar 2sec efter alla och kommer 2a, innebär det då att han är näst bäst?

heffi123 har grundat NWO den 2011-08-16
Death Queen har grundat Rokkoko den 2011-07-22

Kämparlistan allians:

Rokkoko: 738171p
New World Order: 515276p

Tydligen var han sjukt dålig på starten så ja, han är bara näst bäst.
 

DeletedUser

Guest
Batman hit och batman dit, ge en liten uppdatering nu till en som har slutat!

Vad händer i NWO - Rokkoko kriget?
Och har Illuminati vunnit än? :D
 

DeletedUser

Guest
Listan jag gjorde är från i förrgår. Så inga större förändringar.

Kriget Rokkoko vs NWO är som brukligt är i krig mellan två topp allianser. Vi vet att många i NWO är mycket bra spelare liksom de vet det om oss. Så händer det något är det i regel välplanerat och effektivt.
 

DeletedUser

Guest
Ähh jag kör på en egen topp 10 lista nu hoppas att fler kommer göra det nu:

1. Rokkoko: En bra stark allians som jag tror på. Tror även de kommer stå som eta serverns segrare när det blir underverk. Mycket off inriktad och bra spelare. Funderar fortfarande på om de egentligen e kladdiga alviska hästar :O anledningen e att på Quenya (högalviska) så betyder rokko häst. Återstår att se :)

2 Sagittis: E tvåa på anfallarlistan. och 6 på försvarslistan. Hänvisar till bektar om någon vill veta nåt om dem ;)

3. NWO: Duktiga spelare duktiga deffare. Bra men tror alvhästarna e bättre.

4. The leauge of wolwes: Vet att shingzu e bra ledare. Och dem verkar ju inte ha dåliga spelare. Kan gå långt eller falla pladask!

5: Alea iacta est: Ja tärningen är kastad tror lite på samma som TLoW antingen pladask eller upp upp upp. Dock tror jag TLoW är bättre på de flesta sätt.

6: NWO 1.0: ja hänvisar till 3:an

7. Numenor: Vet inte om man får skriva om sin egen allians... Kan väl berätta att jag grundade den iallafall ^^

8. Illuminati: Tror dom kommer falla. Kanske har en del bra spelare men resten av alliansen e väl inte på topp!

9: Los Elegidos: Hänvisar till 2:an

10. The E street: Inga jag ger mycket för. Så fort en riktigt sammandrabbning kommer så adjö :)


har säkert fel och så kommer massa personer och rättar mig. Hoppas att det blir så så att vi får lite mer aktivitet :p tar gärna emot kritik.
 

DeletedUser1915

Guest
Vart pratar man alviska? :eek: Är inte alviska ett påhittat språk? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ähh jag kör på en egen topp 10 lista nu hoppas att fler kommer göra det nu:

1. Rokkoko: En bra stark allians som jag tror på. Tror även de kommer stå som eta serverns segrare när det blir underverk. Mycket off inriktad och bra spelare. Funderar fortfarande på om de egentligen e kladdiga alviska hästar :O anledningen e att på Quenya (högalviska) så betyder rokko häst. Återstår att se :)

2 Sagittis: E tvåa på anfallarlistan. och 6 på försvarslistan. Hänvisar till bektar om någon vill veta nåt om dem ;)

3. NWO: Duktiga spelare duktiga deffare. Bra men tror alvhästarna e bättre.

4. The leauge of wolwes: Vet att shingzu e bra ledare. Och dem verkar ju inte ha dåliga spelare. Kan gå långt eller falla pladask!

5: Alea iacta est: Ja tärningen är kastad tror lite på samma som TLoW antingen pladask eller upp upp upp. Dock tror jag TLoW är bättre på de flesta sätt.

6: NWO 1.0: ja hänvisar till 3:an

7. Numenor: Vet inte om man får skriva om sin egen allians... Kan väl berätta att jag grundade den iallafall ^^

8. Illuminati: Tror dom kommer falla. Kanske har en del bra spelare men resten av alliansen e väl inte på topp!

9: Los Elegidos: Hänvisar till 2:an

10. The E street: Inga jag ger mycket för. Så fort en riktigt sammandrabbning kommer så adjö :)


har säkert fel och så kommer massa personer och rättar mig. Hoppas att det blir så så att vi får lite mer aktivitet :p tar gärna emot kritik.

Seriös och saklig lista, håller nog med om en del där. ska göra en egen.
 

DeletedUser

Guest
1 Rokkoko
Den allians som ligger i topp på allt utom bästa försvarare, utan att vara partisk så tror jag att detta är den bästa alliansen på servern. Spelare med lång erfarenhet och som är ganska samspelta även om allt kan bli bättre och det jobbar vi på!

2 Sagittis
En allians som jag inte trodde så mycket på i början, nu verkar de hittat krigarknappen och har börjat utmana Rokkoko en aning. Dock tror jag deras bredd på spelarna kommer ge dem problem.

3 New World Order
En allians där snacket är högre än verksamheten, vissa spelare får massor med deff medan andra lämnas åt sitt öde. Visst finns det kapacitet här men det är dags att visa det nu också!
Vet inte riktigt vilken nytta akademin gör men men...

4 The League of Wolves
Ett rutinerat gäng som har en enorm potential, dock verkar de lite slowstarters på Eta. Hoppas de kommer igång och visar vilken kraft de kan uppnå!

5 Alea iacta est
Den allians som verkar köra tuffast defensivt, alltid tjyvtjockt i deras städer och de arbetar sig till starka fästen. Kan bli farliga när väl underverken kommer om de hänger med i poäng.

6 New World Order 1.0
Vet faktiskt inte vad dessa fyller för funktion, borde nog disbanda och antingen starta något nytt eller gå med några andra.

7 Numenor
Mycket få spelare som jag känner igen, dock har de ett par med stor erfarenhet. Tyvärr tror jag detta inte blir en utmanare.

8 Illuminati
Nja detta håller inte.

9 Los Elegidos
Här huserar en del gamla rävar, dock verkar de också vara lite sega i starten, troligen prioriterar dessa andra servrar.

10 The E Street
Någon som vill ha en stad så är det bara hälsa på de här gänget...


Bara det faktum att Chamies lilla allians tar de sista 4 allianserna ensam i offensiva kp är ju lite galet...
 
Topp