P&P Den riktigt Krigstråden!

DeletedUser

Guest
Eftersom den andra krigstråden spammas sönder ganska hårt + att det är lite nya förutsättningar i kriget så startar jag en ny.

I den röda hörnan hittar vi:
WoL
Illuminati
Kråkorna
(eventuellt Dorerna också)


I den blåa Hörnan hittar vi:
Imp
TL
ToH


Hur går era tankegångar?

Mina är att det verkar som WoL nästan gått i ide.
De reagerar endast när någon attackerar dem.
Jag tror Kråkor och Dorer börjar ångra att de tog WoL:s parti, eller åtminstone gick emot de övriga.

Kom igen nu!
Lår kriget leva upp nu så har vi en saklig och småmysig debatt här!

Inget snack som inte har med kriget att göra här nu!!'
Och personliga påhopp får ni köra i PM!
 

DeletedUser1593

Guest
Mina tankegångar är, ingen vinner mark mer än tar några städer från inaktiva.
 

DeletedUser1595

Guest
Jag tror stenhårt på blå hörnan i detta fallet.

Röd hörna:

Dorerna är defensiva, kråkorna flaxar och de som har störst kapacitet i WoL ser man inte mycket av.

Blå hörna:

ToH, The League och Imperatori spelar som att anfall är bästa försvar och det tror jag man vinner på i längden.
_________________________________________________________________

Jag tror att det är för mycket ego-spelande i vissa kretsar i röd hörna, som kommer att betala sig.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror stenhårt på blå hörnan i detta fallet.

Röd hörna:

Dorerna är defensiva, kråkorna flaxar och de som har störst kapacitet i WoL ser man inte mycket av.

Blå hörna:

ToH, The League och Imperatori spelar som att anfall är bästa försvar och det tror jag man vinner på i längden.
_________________________________________________________________

Jag tror att det är för mycket ego-spelande i vissa kretsar i röd hörna, som kommer att betala sig.

WoL verkar ju vara ute och grilla, annat än deffar till sig städer gör de iaf inte...damn vad vi får slita ihop våran kp...haha :p
 

DeletedUser1595

Guest
kan inte forums-admin gå in och radera all off-topic?


On topic:

Frågan är ju hur "röda hörnan" ska göra, man kan ju inte deffa sig igenom ett krig? Kanske händer något snart? Eller? Hoppas det iaf.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom den andra krigstråden spammas sönder ganska hårt + att det är lite nya förutsättningar i kriget så startar jag en ny.

I den röda hörnan hittar vi:
WoL
Illuminati
Kråkorna
(eventuellt Dorerna också)


I den blåa Hörnan hittar vi:
Imp
TL
ToH


Hur går era tankegångar?

Mina är att det verkar som WoL nästan gått i ide.
De reagerar endast när någon attackerar dem.
Jag tror Kråkor och Dorer börjar ångra att de tog WoL:s parti, eller åtminstone gick emot de övriga.

Kom igen nu!
Lår kriget leva upp nu så har vi en saklig och småmysig debatt här!

Inget snack som inte har med kriget att göra här nu!!'
Och personliga påhopp får ni köra i PM!

Mina tankegångar är att Illuminati inte tillhör den röda hörnan, de är snarare gråa :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mina tankegångar är att Illuminati inte tillhör den röda hörnan, de är snarare gråa :) Vad jag vet så har de blå öppet krig med dem.

Du har nog rätt vad gäller offbiten men vad gäller deffboten är de definitivt röda. Om de inte vaknat till nu förstås....:p
 

DeletedUser

Guest
Eftersom den andra krigstråden spammas sönder ganska hårt + att det är lite nya förutsättningar i kriget så startar jag en ny.

I den röda hörnan hittar vi:
WoL
Illuminati
Kråkorna
(eventuellt Dorerna också)


I den blåa Hörnan hittar vi:
Imp
TL
ToH


Hur går era tankegångar?

Mina är att det verkar som WoL nästan gått i ide.
De reagerar endast när någon attackerar dem.
Jag tror Kråkor och Dorer börjar ångra att de tog WoL:s parti, eller åtminstone gick emot de övriga.

Kom igen nu!
Lår kriget leva upp nu så har vi en saklig och småmysig debatt här!

Inget snack som inte har med kriget att göra här nu!!'
Och personliga påhopp får ni köra i PM!


fattar inte hur du kan kalla detta en riktigt krigstråd för att de mesta inte stämmer.

så vitt jag vet så krigar bara stars mot TL, bara för att de inte tar ert parti utan tänker själv betyder inte de krigar mot alla dem andra eller??

vad gäller Illumati så krigar de väll inte mot någon av våra fiender, eller??

det är vanligt hos er ni ljuger och ni hittar på saker, allt är inte svart eller vit. bara för de inte står på er sida så behöver de inte kriga med er :)

lev väll :cool:
 

DeletedUser

Guest
Han kanske valde att lägga till Illuminati pga deras förbund med WoL?
+ Att Illuminati vad jag vet skulle hjälpa till med deff åt just WoL.
 

DeletedUser378

Guest
Ni får ursäkta att jag skjuter in här. Men tyckte det fanns en tydlig uppmaning i början av tråden där all off-topic undanbedes. Att det kan vara så svårt att respektera?
Ta er i kragen nu och se om ni kan förstå en sådan simpel vädjan.
Har du inget att bidra till ämnet utöver en massa pajkastning och ordbajsning så var tyst istället och låt en ordentlig diskussion om faktiskt själva kriget ha sin gång.
 

DeletedUser

Guest
Sådär,

jag har städat tråden från OT-inlägg nu. Och jag vill gärna att ni höjer nivån här, skulle tro att alla blir gladare då. ;)



amp.
 

DeletedUser

Guest
fattar inte hur du kan kalla detta en riktigt krigstråd för att de mesta inte stämmer.

så vitt jag vet så krigar bara stars mot TL, bara för att de inte tar ert parti utan tänker själv betyder inte de krigar mot alla dem andra eller??

vad gäller Illumati så krigar de väll inte mot någon av våra fiender, eller??

det är vanligt hos er ni ljuger och ni hittar på saker, allt är inte svart eller vit. bara för de inte står på er sida så behöver de inte kriga med er :)

lev väll :cool:

Lite fakta skadar inte. Vi har under de senaste veckorna haft anfall* på TL från följande allianser.

WoL
SoV
Kråkorna
Dorerna

Och enligt uppgift från spelare i ovanstående allianser så hjälper Illuminati till med deff lite här och var. Så låt vara att Illuminatis status är ngt osäker.

Vi har hjälp av Imp och ToH när det behövs. Vilket iofs inte är så ofta.

Så jag måste ändå påstå att ett krig pågår ,mer eller mindre enligt första inlägg i tråden.


* I brist på bättre ord kallar jag det anfall. Även om de flesta försöken mer kan liknas vid en utrensning av egna trupper, utan en tanke på att faktiskt slå ut något från den man attackerar.
 

DeletedUser

Guest
Mysigt att veta att andra vet mer om ens krigsstatus än vad man gör själv :D.

Ett förtydligande: Illuminati befinner sig för närvarande inte i konflikten.
 

DeletedUser

Guest
Mysigt att veta att andra vet mer om ens krigsstatus än vad man gör själv :D.

Ett förtydligande: Illuminati befinner sig för närvarande inte i konflikten.

Men faktum kvarstår att Illuminati har haft eller har ett deffavtal med WoL vilket gör att ni sätts på den sidan.

Sedan om ni attackerar eller inte är väl oväsentligt.
 

DeletedUser

Guest
Innebär det att ni att medvetna om att allt deff vi har går till deffa upp WoL mot era besinningslösa anfall? :eek:
 

DeletedUser678

Guest
Innebär det att ni att medvetna om att allt deff vi har går till deffa upp WoL mot era besinningslösa anfall? :eek:

Det sägs även att ni bara deffar WoL men inte får någon deff tillbaka om ni blir anfallna? Måste få fråga vad in tjänar på det?
 
Topp