P&P Den riktigt Krigstråden!

DeletedUser

Guest
Illuminati är alltså grå hela gänget. Orkar/kan/vågar inte ta ställning?
 

DeletedUser

Guest
Haha, det är roligt att ni ligger på oss mer på att vi ska joina WoL än vad de gör :D.
 

DeletedUser

Guest
Ptja, hoppas ni att vi Illuminater kommer dela vår estoteriska kunskap med er, kan ni ju fortsätta hoppas det... :D
 

DeletedUser1593

Guest
Tycker det är larvigt att ni uttalar er om något som en riktig spelare i illuminato säger mot. Jag tror att jag litar mer på h*n en er i detta fallet.
 

DeletedUser678

Guest
Tycker det är larvigt att ni uttalar er om något som en riktig spelare i illuminato säger mot. Jag tror att jag litar mer på h*n en er i detta fallet.

Det sägs att vi har en bitter WoLare här?

Någon som inte fått smaka på imps anfall?
 

DeletedUser1593

Guest
ett halvdant från antipater inget mer. :p Så fördela era attacker mer rättvist
 

DeletedUser1593

Guest
nee men jag ska inte låta er tro att jag är bitter av att få anfall snarare tvärtom :) Har ni något tips på imp spelare man kan mucka med så man får anfall tillbaka ?
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är larvigt att ni uttalar er om något som en riktig spelare i illuminato säger mot. Jag tror att jag litar mer på h*n en er i detta fallet.

Ryktas att jag har fått direktinfo av Illuminati att de skulle börja deffa er, troligen för att de ville slippa anfall från oss.

Oups...:p
 

DeletedUser

Guest
nee men jag ska inte låta er tro att jag är bitter av att få anfall snarare tvärtom :) Har ni något tips på imp spelare man kan mucka med så man får anfall tillbaka ?

Har ni offensiva styrkor alltså?

Ryktas att ni samlar deff där borta.:D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag har fått direktinfo av Illuminati att de skulle börja deffa er, troligen för att de ville slippa anfall från oss.

Oups...:p

jo men han som säger emot dig i Illu är deras krigs minister och tror han vet mer än lilla dig. :eek:


lev väll ;)
 

DeletedUser

Guest
Desinformation FTW, ey? :p

Det tror jag inte, snarare kanske gammal.
Det som förbryllar mig om ni nu slutat med detta, tar man inte det med dem som man informerat det om i första omgången?

Och om det nu var bs från första början undrar jag varför den ens kom.
Vad skulle den göra för nytta?

Tokfrallor!!
 

DeletedUser

Guest
jo men han som säger emot dig i Illu är deras krigs minister och tror han vet mer än lilla dig. :eek:


lev väll ;)

Jag är varken ung eller liten till växten så där tror jag du har felinfo...haha

Sedan vet du ingenting om vad jag får för info eller inte. ;)
 

DeletedUser1593

Guest
men tror du inte nockofocko vet mer om illuminati än dig? Okej jag vet allt om alla Imp stödjer WoL i smyg. Bara för att de ska komma in på våra fester för VIP ONLY. ToH är egentligen alla som har dubbelacconunt i TL några har fler dessa har egna fester där de dricker alkoholfritt och spelar yatzy. Imp blev kickade då TL och ToH ( samma spelare ) fick reda på att imp inte är skaparna av Yatzy som de påstått sig vara. ToH gav upp och ville ha fest med alla dubbelaccounts kompisar i TL och sitter där och dricker spelar yatzy och flyger drake. WoL är egentligen superhjältarna som kom på att grepolis bara är ett spel det förklarar varför folk kan gå i semesterläga, imp har satt sina bästa forskare på vart WoL gömt sina trupper då hittar de dem ute på haven mot imps städer. Imp letar också efter anledningen att sätta på semesterläge om man inte vill skydda sina städer. WoL är växthuseffekten då de är så heta och imp är surt regn som wol bara behöver ha paraply emot. Skönt är att efter regn kommer solsken och vi kan gå ut igen.

Detta är vad jag vet allt ni säger är struntprat då jag har helt rätt info jag vet mer om TL och ToH och imp än vad de själva gör.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp