"World War"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
skulle man typ kunna starta "World War" där olika världar krigar mot varandra så att spelet kanske blir lite mer spännande, att varje spelare får bli lottade vilken värld man ska stå för och om någon värld vinner på något sätt så börjar vi om med ny lottning. man kanske typ får välja när man loggar in om man vill köra i världarna eller "World War". :eek:


Over and Out :cool:
 

DeletedUser378

Guest
Vad du egentligen önskar är alltså en värld där man blir lottad in i en allians istället för att sätta ihop sin egen?
Det är iaf så jag uppfattar vad du har skrivit. Rätta mig om jag har fel.
 

DeletedUser1593

Guest
tror inte idén håller då jag inte gärna skulle vilja ha så många spelare på samma värld. Jag tror också att det blir svårt då det går snabbare att få resurser på gamma, delta än alfa. Man har också olika system på hur man erövrar i alfa. Hur vore det om Chamie ( tex ) blir lottad i någon annan värld än gamma där han är grundare av capitolium. Capitolium just har så många veteraner så de antagligen skulle klara sig men hur skulle de gå för en allians som bygger på en spelare om han blir bort lottad hur år det då eller att flera av ledarna lottas bort?! Allianser kan rasa då spelare som är viktiga som tex ledare lottas bort till att spela på en annan värld. Och hur ska de nya världarna klara sig om de måste slåss mot tex gammas, betas, deltas, alfas och epsilons giganter. Jag tror man gör processen kort med nya allianser.

Skulle också bli ganska arg om jag inte fick välja vilken värld jag skulle kämpa för, skulle inte vilja ha en enda allians på ett par tusen medlemmar skulle nog in gå så bra.
 

DeletedUser378

Guest
Jag skulle ju helt utan tvekan spela på alfan isf.
Visst erövringsystemet är långsammare och inställningarna är tråkiga och servern går långsamt.
Men det är den enda servern utan moral. Förstå fördelen av den!
 

DeletedUser914

Guest
Jag skulle ju helt utan tvekan spela på alfan isf.
Visst erövringsystemet är långsammare och inställningarna är tråkiga och servern går långsamt.
Men det är den enda servern utan moral. Förstå fördelen av den!

Finns ingen moral på beta heller :p
 

DeletedUser

Guest
Äntligen någon som har insett att Beta inte heller har moral! :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp