Söker vuxna människor

DeletedUser

Guest
Stofilerna

En allians för oss som uppnått en biologisk ålder på åtminstone 30 år. Gärna en lite tillbakalutat syn på tillvaron i allmänhet och på onlinespel i synnerhet.
 

DeletedUser378

Guest
Imponerande att det poppar upp en ny allians på Alfan nu också. Trodde jag sett alla som skulle skapas vid det här laget.
 

DeletedUser

Guest
Stofilerna

En allians för oss som uppnått en biologisk ålder på åtminstone 30 år. Gärna en lite tillbakalutat syn på tillvaron i allmänhet och på onlinespel i synnerhet.


Sixten vet inte om du minns när du sa att du skulle joina 300 igen om nån som jag satt i ledningen och inte de andra två du nämnde^^

Blir kanske en liten knäpp på näsan nu då när jag säger att jag inte är "vuxen"... enligt dig. ;) hehe
 

DeletedUser

Guest
Se där... :) Hade vi inte haft så bra sammanhållning i II så hade jag nog hört av mig. ;)
 

DeletedUser

Guest
Sixten vet inte om du minns när du sa att du skulle joina 300 igen om nån som jag satt i ledningen och inte de andra två du nämnde^^

Blir kanske en liten knäpp på näsan nu då när jag säger att jag inte är "vuxen"... enligt dig. ;) hehe

Ingen knäpp på min näsa i alla fall... 300 är/var en allians för duktiga aktiva spelare och då spelar åldern inte så stor roll. Därefter hamnade jag i en allians med fjortisar och det tärde verkligen på mitt tålamod. Jag vill minnas att du var en seriös och trevlig spelare... det kan man vara även om man inte är riktigt torr bakom öronen ;)
Men för att platsa i mitt elitförband krävs att en del vatten runnit under broarna. Man skall som barn ha upplevt en bilsemester från rökdimman i en inrökt folkabubbla där farsan faktiskt hade bilhandskar och vi ungar slogs om vem som skulle ligga på hatthyllan där bak.

Jag tänkte att det kanske finns fler som har ett liv och inte tar grepolis på så stort allvar. Ni kan även hoppa upp och sätta er på att det inte kommer finnas en tråd där man skall räkna 1,2,3,4,5 osv. efter varandra. Det var den mest aktiva tråden i den förra alliansen jag var med i. Maken till meningslös sysselsättning har jag inte upplevt i hela mitt liv.
 
Topp