Övrigt Vad anser ni om detta anfall?

  • Trådstartare Halvdan Glappskäft
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Jag är inte den som klagar, Men börjar inte detta bli lite o-sportsligt. Jag försöker bygga upp min stad och mina krigare för att kunna ta över den sista bondbyn (kräver 1000 soldater). Men varje gång jag lyckas komma till ca 600-700 soldater så blir jag attackerad av en armé som är 2-3x större än vad jag själv har, Och jag får börja om från början att bygga upp allt från 0 igen.. :(

Vet inte om raporten nere fungerar.

kort å gott. anfallaren har 400st slungkastare och jag hade 150st
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej! Jag tycker verkligen att det är fel utav den större spelaren att anfalla en mindre spelare. Jag tycker inte att man ska få farma kp och råvaror, man borde förbjuda anfall emot mindre spelare. Kanske till och med förbjuda anfall överlag. Vad vet jag? Eller så kanske man ska lägga in en bonus för försvararen, typ som lycka fast det alltid gynnar den mindre spelare. Just, glömde säga att det finns något som kallas moral! Synd bara att man inte använder det på Rho...
 

cheven

Member
Käre Halvdan
Vore jag du skulle jag nog börja med nån lite mer intensiv grej, som t.ex att virka och sticka varma sockor. Har hört det är bra terapigöra. =P
Är ett krigspel. Var lite smartare och ducka med dina trupper då
 

DeletedUser

Guest
Tar vi det lilla lugna här!
och Halvdan Glappskäft, om du blir rensad är det bara att börja bygga deffensiva enheter ist.
 

DeletedUser3154

Guest
Fick se din lilla tråd här och vill ge ett litet tips.

Se till att försöka ducka hela tiden, placera dina gubbar i andra städer allt eftersom du bygger dem, och när du ser att anfallet är på väg in så kopplar du in milis och samtidigt använder typ alla råvaror, då kommer de snart tröttna på att anfalla dig då dem förlorar gubbar emot milis som de ej får några KP för och om de samtidigt inte får några råvaror så är det ren förlust för dem.
 

DeletedUser2843

Guest
Anfall honom först annars. Dina 150 slungor dödar alla hans 400 slungor om du anfaller istället för han
 
Topp