UV information

DeletedUser

Guest
Tycker att ledningen eller alla i alliansen ska kunna se inom den egna alliansen vilka som skickar råvaror och gunst.
 

DeletedUser3089

Guest
Tycker att ledningen eller alla i alliansen ska kunna se inom den egna alliansen vilka som skickar råvaror och gunst.
Detta är ett mycket bra förslag som varit uppe flera ggr. Idag är ju ledningen i en allians blind avseende vad spelarna gör under UV fasen. På detta sätt blir det även en individuellt tävling. Man borde även dela ut utmärkelser till spelarna baáserat på totala mängden resurser de skickat.

Ju fler av våra användare som står bakom ett förslag desto större chans att InnoGames tar till sig det. Hoppas fler hoppar in och stödjer detta.
 

DeletedUser2843

Guest
Jag tycker att alla på servern borde kunna se vad alla har skickat. Man kan ha en rank för UV-resurser precis som t ex anfalls-ranken
 

DeletedUser2477

Guest
bra förslag , har vart uppe förut, håller med kirkegard men att inte det är offentligt på hela servern hur mycket varje spelare har skickat,
det bör hållas inom varje allians men utmärkelser är bra :)
 

DeletedUser

Guest
Detta är ett förslag som jag längtat efter, som tidigare sagt är man totalt blind i ledningen under UV-bygget
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att alla på servern borde kunna se vad alla har skickat. Man kan ha en rank för UV-resurser precis som t ex anfalls-ranken

Bra idé med ranking. För att inspirera både stora som små spelare tycker jag rankingen bör baseras på hur mycket man skickar i relation till hur mycket man producerar.
 
Topp