Utveckla statistiken

DeletedUser

Guest
Jag tycker det vore skoj om man hade inte bara anfalls och försvararstatistik man kan läsa utan också en för stöd.

Där man kan läsa hur mycket stöd en del skickat, det vore intressant tycker jag.
Visst kan man läsa av det på grepostats men i spelet vore det roligare.
Finna många som gör ett hästjobb där ute.
 

DeletedUser

Guest
Det hade faktiskt varit kul.
Kanske inte hur mycket stöd en del har skickat, utan hur mycket deffkp man har fått från trupper i städer som inte är ens egna?

Det går ju annars lätt att manipulera statistiken genom att skicka stöd fram och tillbaka osv. ;)

Om det är möjligt med något sånt här så borde man kunna utveckla hela rankning rutan och göra den lite mer avancerad när man väl håller på. :) Finns ju hur mycket intressant statistik som helst som man inte kan se! :)
 

DeletedUser

Guest
Det hade faktiskt varit kul.
Kanske inte hur mycket stöd en del har skickat, utan hur mycket deffkp man har fått från trupper i städer som inte är ens egna?

Det går ju annars lätt att manipulera statistiken genom att skicka stöd fram och tillbaka osv. ;)

Om det är möjligt med något sånt här så borde man kunna utveckla hela rankning rutan och göra den lite mer avancerad när man väl håller på. :) Finns ju hur mycket intressant statistik som helst som man inte kan se! :)

Det var precis så jag menade, tack för hjälpen att förklara, haha
 

DeletedUser855

Guest
Kan IG tjäna pengar på det kommer det ändras.... ;)
 

DeletedUser2748

Guest
Jag skulle vilja kunna se dagens erövrare och anfallare etc utmärkelser, även dagar tillbaka
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kanske en ny funktion till befälhavaren? ;)
"Utveckla statistiken - 4 nya översikter för anfalls- och försvarsstatistik"

Rent spontant så här så känns det väl som att förvaltaren har stenkoll på det mesta, kanske borde även han ha stenkoll på statistiken? ;)
 

DeletedUser378

Guest
När ni säger statistik för stödjande enheter.
Menar ni då en lista över antalet skickade enheter i stöd eller mängden krigspoäng tilldelade i försvar av en allierad stad?

Känns lite som om ni är inne på ett varsitt spår.
Tycker förslaget är ypperligt, men försöker få ett grepp om hur tanken ser ut för att lägga fram ett komplett förslag inför Innogames.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser

Guest
Mängden krigspoäng tilldelade i försvar av en allierad stad tycker jag känns mest relevant, tror även att det var så DW menade?
Och som Dark Hippolyta säger så vore det kul om man kunde se dagens anfallare, dagens försvarare och dagens erövrare osv för varje dag.
 
Topp