Övrigt Trupper borta

DeletedUser1244

Guest
Efter min farmningsrunda på Xi kom inte mina trupper tillbaka till mig. Detta hände ungefär vid uppdateringen av spelet och är riktigt störande då jag inte kan fortsätta med mina farmningar.

Skulle själv vilja tro att dom bara stannat vid en vägkrog och supit bort allt men anar att så inte är fallet med dom.

Någon annan som råkat ut för denna märklighet?

pattematte

supporten redan kontaktad om ni undrar
 

DeletedUser

Guest
Någon annan som råkat ut för denna märklighet?

supporten redan kontaktad om ni undrar

Räcker upp handen!! :)
Fast i mitt (och en annans spelares) fall gäller det Hyperborea.

Support kontaktad av mig med.

Gissar att trupperna antingen extraknäckar som påskharar eller funnit en massa öltunnor. Men vore trevligt om de ville komma hem snart! ;)
 

DeletedUser378

Guest
Vi är medvetna om detta problem och arbetar med en lösning.
Det uppskattas att ni har informerat oss om problemet.
All ytterligare information som finns i ärendet uppskattar vi om vi får ta del utav för en så snabb lösning som möjligt.

En snabbfix har lagt upp för att förhindra att problemet återuppstår och vi arbetar med att hitta en lösning för saknade enheter.
Har ni trupper som saknas ber vi er att kontakta support för att vi skall få in så mycket information som möjligt om problemet och hitta ett samband.

Återkommer så snart som ytterligare information finns tillgänglig.
Vi beklagar verkligen att ett problem som detta har uppstått och tackar för er förståelse medans vi arbetar med det hela.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser378

Guest
Vi har under kvällen kört ett script för återställande av saknade enheter.

Majoriteten av alla enheter skall vara återställda.
Ännu ett script kommer köras i ett senare skede som fördjupning av problemet.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser1244

Guest
Får då fortsätta vänta på mina trupper skall hitta hem från puben ett tag till. Måste vara ett bra party dom hittade för inga trupper syns till ännu. :p
 

DeletedUser3073

Guest
hmm konstiga biremer jag har dom har seglat vilse undra när dom hittar hem igen :( blev det sjöslag eller?
 

DeletedUser378

Guest
Vi kommer under morgondagen köra ännu ett script för återställande av resterande trupper.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser3073

Guest
Misslyckande

Vi kommer under morgondagen köra ännu ett script för återställande av resterande trupper.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden

Jaha men jag har fortfarande inte fått hem mina båtar....
kommer jag att få det överhuvudtaget?????
 

DeletedUser

Guest
Kontakta supporten direkt i spelet så får du snabbast kontakt med de som har möjlighet att kolla på det här
 

DeletedUser378

Guest
Vi har nu kört alla återställnings script för förlorade enheter.
Saknar ni fortfarande enheter ber jag er kontakta support för manuell återställning.

Vi beklagar det som hänt och uppskattar er förståelse.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser378

Guest
Som kompensation för de försvunna enheterna kommer vi att anordna ett extra event under hela lördagen.

Under hela dagen kommer rekryteringen att ökas med 25% och man kommer att erhålla 25% extra krigspoäng.

Vi beklagar de problem som detta kan ha orsakat och uppskattar er förståelse.

God jakt lycka på lördag.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 
Topp