Övrigt Trupp-bugg

DeletedUser2801

Guest
Jag grundade för några dagar sedan min andra by. Jag skickade med några trupper dit och nu så kan de inte åka iväg. Jag har försökt att skicka tillbaka trupperna till min huvudby men de finns inte ens att välja. Det går inte heller att attackera med de. De är fast i den byn. Jag frågade min kompis om han visste och han sa att jag skulle bygga en hamn. Nu har jag gjort det och det funkar fortfarande inte. Jag fattar inte varför. Här är några bilder som jag visar hur jag stegvis visar hur det inte funkar.


Grepolis bugg 1.jpgGrepolis bugg 2.jpgGrepolis bugg 3.jpg

Som ni ser så använder jag Google Chrome.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du måste gå in på torget och välja försvar. Där kan du skicka tillbaka trupperna.
 

DeletedUser

Guest
Du kan antingen gå in på torget i staden där trupperna för närvarande är stationerade och gå in på försvar och där ser du trupper från staden som äger torget, och trupper som är stationerade i staden från andra städer. Där kan du skicka hem trupperna.
Du kan också gå in på torget i staden som trupperna tillhör och gå in på fliken "utanför". Där kan du dra hem alla trupper, eller välja vilka trupper du vill dra hem.
Om du har förvaltaren kan du också gå in på fliken "Trupper i andra städer" och få en översikt där du kan se alla trupper du har i andra städer och även dra hem trupperna till staden de tillhör.
 
Topp