Totalsumma soldater

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej,

Tänkte bara på en liten grej och det är att visa hur många soldater man sammanlagt har när man t.ex. går in på Kaserner och kollar, just för att slippa räkna hela tiden för hand, inte så jättejobbigt men blir lite jobbigt när man jämt behöver göra det, vore så enkelt om det bara fanns en totalsumma bredvid.
:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Skulle vara intressant att veta varför du vill se det? De tar ju olika mycket farmplatser.
 

DeletedUser

Guest
Skulle vara intressant att veta varför du vill se det? De tar ju olika mycket farmplatser.

Ja men jag vill inte veta befolkningsmängden, jag vill bara se hur mycket trupper jag har sammanlagt så man slipper räkna själv hur många bågskyttar + hoplits t.ex. som man har osv. Förstår du vad jag menar? När jag kollar på kaserner så vill jag se en totalsumma på hur stor arme jag har, inte hur mycket de tar upp i befolkningen.
 

DeletedUser

Guest
Ja men varför? Jag ser inte det nödvändiga i detta då de olika trupperna är värdefulla på olika sätt.
 

DeletedUser

Guest
Ja men varför? Jag ser inte det nödvändiga i detta då de olika trupperna är värdefulla på olika sätt.

Ja men nödvändigt och nödvändigt, det skulle vara kul info och se hur mycket trupper man har totalt, man är van vid att se det bara sen tidigare spel och sen är det ju inget stort tillägg i spelet vi talar om heller.
 

DeletedUser

Guest
Well then, förslaget är noterat. Kommer antagligen script för detta dock, som Vendetta nämnde.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp