Gör mig ett försök på en lista, dock ingen traditionell för finns för lite information för en sådan i dagsläget.
Top 10 bästa profilerna
Inte orkat gå igenom alla på servern men bläddrat igenom de största spelarna iaf

Många profiler jag blev tvugna att gå igenom för att få ihop 10...
1. Osfrid - Lysande profilbild. Svärdet och skånska flaggan i bakgrunden och en inspirerande text för att skrämma bort alla fiender

. Dock alla utmärkelserna från andra världar kanske lite onödigt, alla är inte direkt värda att hänga i julgranen.
2. Doc Holiday - En kaotiskt bild. Antar det ser ut såhär efter Doc har revoltat en stad
Helt klart en förtjänad andra plats.
3. Nasto - Osäker på vad texten innebär. Känns lite som det folk skriver då de lägger upp en selfie. Klart trevligt att se att du spänner dina muskler men avslöjar du också inte för fienden? Nu slipper de spionera för att veta vad som finns i dina städer.
4. Prelude - "I am old for a reason". Ja krävs ju en hel del för att överleva dinosaurierna, inte många som kan stoltsera med det

Ett bevis att pensionärerna är oftast veteraner med stor kunskap och man bör passa sig för
5. Blondinbella - Förmodligen den enda lista BB kommer hamna på denna servern. Försöker skrämma sina fiender med hot om natterror och hagel om man anfaller honom. Ska man spela bör man tåla lite anfall

helt klart en skrämmande profil ändå.
6. Nogold - "Spelar bara då det regnar", känns som en stor lögn då det faktiskt varit väldigt fin sommar so far, eller där jag bor iaf. Klar rolig ändå
7. alexljn5 - En söt hund går alltid hem

8. Bebe Rhexa - Fin tjej på en fin pojkes profil. Bra låt men inte så skrämmande. Borde kanske lyssna på andra låtar så erövrar du fiendens städer bättre
9. Semester - Fin profil med Pentagons flagga. Ett mästerverk!
10. caskksogoose - Fin tagen bild med rolig text. Kanonbra jobbat.