Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok, ger det ett försök och hoppas på att jag inte trampar folk på tårna. Personligen tänker jag inte ta med de värsta guldarna om de inte har utmärkt sig på något annat sätt, då jag anser att det inte visar något om hur bra en spelare är. Eftersom jag inte har spelat på ett bra tag så baseras detta även enbart på vad jag har sett på den här servern.
1. Xeet
Sinne för övergripande strategi, ettrig, vet när han behöver hjälp och när han klarar något på egen hand och vid det tidigare, ber om rätt mängd hjälp.
2. Dr.Prepper
Utmanare för förstaplatsen helt klart, men tappat lite fart på sistone. I alla fall: Otroligt välbalanserad spelare som hjälper till med både off och deff samt tar mindre viktiga städer i bra positioner för att gynna alliansen. För mycket guld för min smak, men märks att prepper vet exakt vad han gör.
3. Cellequie
Järngängets Dr.Prepper som anpassar sig efter rådande läge och vet exakt vad som behövs var. Var även bra back in the days när jag spelade, så lite fanboy var man väl i yngre år innan man fått hår på bröstet
4. Ronnen
Även här ett sinne för strategi och är duktig på att hålla ihop gruppen. Vass tajming och duktig på att bygga snabbt är bara bonusar.
5. Sassy Cierra
Använder alldeles för mycket guld för att egentligen platsa på någon av mina listor, men tycker ändå att guldet spenderas väl och med omtanke här. Verkar vara strategiskt lagd och att han är en trevlig granne ska väl också nämnas som plus i kanten!
6. Teddy95
Likt Sassy Cierra har evenemanget utnyttjats till fullo här och även om jag riskerar att låta som en trasig grammofonskiva så gillar jag inte riktigt guld i de mängderna. Dock så har Teddy utnyttjat guldet för att ta viktiga strategiska mål och till stora delar gjort detta på egen hand vilket visar på en riktigt bra spelare.
7. SPQR
En av mina personliga favoritspelare. Trevlig som fan och gör smutsjobbet bakom kulisserna. Balanserad spelare som hjälper alla med allt och inte ber om någon onödig hjälp själv. Enda anledningen att han hamnar såhär lågt på listan är att han inte håller samma tempo som vissa andra just nu.
8. madeinsweden
Spelat med madeinsweden på många servrar både på SE och EN, men kan behöva lite hjälp att nämna de alla då minnet är och alltid har varit en aning luddigt. Madeinsweden är i alla fall livsfarlig när hon kommer igång, men då denna lista baseras enbart på Rethymnon så får du nöja dig med plats 8 än så länge.
9. Maximedus
Maximedus löser allt på egen hand, vette fan hur han gör det men ska något svårt lösas skickar man ett PM till maxi och så kan man blanda en GT och luta sig tillbaka i soffan.
10. Doc Holliday
En annan av mina personliga favoritspelare Sjukt smart spelare som inte slösar en enda enhet i onödan och gör vad som än krävs för alliansen. Kommer bli farlig och är helt övertygad om att han kommer att klättra på den här listan.
Honorable mentions: Novanex, Don Chambers, Nasto, stoneticket, Nikkefattar
Bubblare: LillSven, ture terror, KingD666
Grattis Doc![]()
du säger grattis till Doc, men jag får inge grattisGrattis Doc![]()
Grattis.du säger grattis till Doc, men jag får inge grattis
Jag toppade en Belägringsserver ett bra tag ju!!!!!Det finns en del namn som doc bör ta och spänna sinnen extra kring rev-spelare då det är allmänt att doc gillar mest belägring och brukar skoja att rev-spelare är oftast för gubbar och gummor(Brukar ibland få pedagogisk skäll från Rama att revolt är kul)![]()
Men när jag tittar runt spelarna utifrån... belägringsögon, kan jag på rak arm påstå att dessa spelarna kan komma långt om dessa verkligen vill!
madeinsweden
Lillsven
Sassy
Nasto (ledsen kompis... du är mer revolt framför belägring)
Maximedius (stort frågetecken då man vant se honom i belägringsvärldar)
nafpaktos (verkar trivas mycket i rev-servrar, fast ger allting stort frågetecken om nafpaktos verkligen gillar bel eller rev)
Ja jag vet att listan är tunn. Allting beror mycket på att jag spelar för mest i belägringsvärldar. (En god tecken på att bägge spelstilar alltid har exklusiva spelare enligt spelstilar och inte kunna "håna" att rev-spelare klarar inte bel-servrar och så tvärtom)
Själv gav man i dessa servrar Byz och Delfi utan framgång![]()
Ja det var en tunn lista skriven av en belägringsspelare![]()
Jag toppade en Belägringsserver ett bra tag ju!!!!!![]()
Får blir imorrn isåfallUtmanar dig xeet att lägga upp utförligare och betydligt uppriktig lista kring dessa rev spelare i denna server och få ännu lista komplett utifrån rev-spelarnas perspektiv...
Jobba på![]()
Visa bilaga 1137
Tung duÅjävlar hur i fan kunde jag glömma bort dig... FAAAN... Jag ber uppriktigheten mycket om ursäkt att jag glömde bort DIG... Ååå faann. Jag måste besöka kyrkan nu på söndag och synda.
Förlååååt mig att jag glömde bort dig stjärnan xeet... Sorry, sorry, sorry.... Fyfaeennn...
Känns det bättre nu?![]()