Topp 10: Spelare

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3566

Guest
Här kan ni lista de tio bästa spelarna på servern!
 

DeletedUser3448

Guest
Top 5 då jag hade lite tid över ;)

1. Jamson
Vad ska man säga? Krigsmaskinen själv. Spelar du med denna spelare kan du känna dig trygg. Med trygghet han skapar i en allians och går alltid att prata med, finns det någon jag skulle vända mig till så är det han. Även om han är öppen och alltid möter en med respekt så vill man verkligen inte ha han som granne om man är fiende. Finns alltid en push bort.

2. Rider
Även denna krigaren spelar här nu efter korinths slut. Räcker väl att säga att han blev anklagad för timingfusk. Riktigt djur och ingen du stoppar på en natt. Har du ett ks mot dig så vet du att han kommer ta din stad, frågan är bara när. Kul att se dig här också ;)

3. Salking
Toppar Marathon listorna med ljusår och kommer från dem danska servrarna. Vad jag hört och ser så är denna mannen inte här för att klappa kaniner. Tuffar på bättre än tåget och tror det kommer fortsätta så. Återstår att se om han blir kvar på förstaplats länge eller om dem andra krigsmaskinerna kommer ifatt.

4. Zwack
En annan spelare som kommer rykande färsk från korinth. Var väldigt stor ikon i början av den servern och gjorde stora avtryck. Dock Försvann dem med serverns gång. Riders krigarkompis är något man ska respektera och lär om han är kvar vara en viktig del för hans allians.

5. Cspeete
Dem som vet dem vet ;) Spelare som kan ha ks i dig när du minst anar det. Då jag inte dömer boken efter omslaget så har jag testat själv hur denna personen är och man kan inget annat än att tycka om Cspeete. Alltid där i chatten när man har tråkigt ;)


Tack :)
smiley_emoticons_mttao_wassermann.gif
 

docprometheus

Active Member
Känns som det körs lite monolog här och lite favorisering här!

Jag bifogar nuvarande screen klockan 00:56 (12 maj 2018)

Ettan verkar vara en öppensinnade och trevlig spelare! Även ligger det krigiska sinne i honom då han verkar vilja vinna servern med god anfallsrank:)
2 Blankt
3 känner jag inte igen från tidigare server! Men jag har hört gott om zwack då jag hört gott om de goa Tau gänget, hur gänget bröt de stora belägringen.
4 Blankt
5. Jamson. En kunnig spelare som vet hur Grepolis skall spelas. Kör med spelet och politik samtidigt i Grepolis. Engagerad spelare när det väl gäller!
6. Nasto känner jag igen från förgående server, verkar vara kul att snacka via pm. Lättsam och gillar att ge och ta emot skämt :)
7. Rider. Har jag hört talas gott om..
8. Blankt
9. Blankt
10 Blankt



1ba3ee9deb.png
 

DeletedUser3448

Guest
Doc man måste inte använda nuvarande top 10 i poängrank för att ranka spelare, jag rankar utav vilka som är på servern och jag tror kommer vara starkast i framtiden
smiley_emoticons_idea2.gif
 

docprometheus

Active Member
Doc man måste inte använda nuvarande top 10 i poängrank för att ranka spelare, jag rankar utav vilka som är på servern och jag tror kommer vara starkast i framtiden
smiley_emoticons_idea2.gif

Nä det är sant! Som sagt utgår jag nuvarande lista. Listan kan göras i flera omgångar. Alltså skriva här i tråden så mycket man kan, kunna i framtiden bläddra fram rikt sida framför några inlägg.

Alfa, beta m.m trådar är roliga att läsa när man har lite tråkigt hemma.
 

Cspeete

Member
Det känns som att doc's lista är en avspegling av honom själv. Väldigt mycket blankt. Dock imponerande att den där tyska servern inte nämndes
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

docprometheus

Active Member
Det känns som att doc's lista är en avspegling av honom själv. Väldigt mycket blankt. Dock imponerande att den där tyska servern inte nämndes
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Det hade kanske varit trevligare om du ägnade energin på att göra en lista utifrån ditt perspektiv kring trådens syfte.

Jag anar och förstår att jag är inte omtyckt bland vissa som gömmer sig i en annan nick.

Men kan inte vi hålla i trådens syfte? Vill man klaga, slänga ägg på någon, tror jag att vi alla är medveten om det finns ryktestråd att kladda dit "off-topic" liknande kommentarer.

Upp med en intressant top 10 lista du :)
 

Cspeete

Member
Jag skriver sällan egna topp-listor då jag själv inte platser i dem, och därav inte finner nöjet i att beskriva mina bedrifter
smiley_emoticons_hust.gif
Istället låter jag mina undersåtar skriva listor åt mig, så snart får du en enligt min befallning
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser2483

Guest
Så kanske ska testa en lista då man faktiskt har lite gift kvar efter gårdagens bravader. Kommer ge min syn vilka som bör och är i toppen av denna värld. Dock ändras mycket med tiden och som alla vet brukar alla i första listan inte vara kvar i de sista sen =)

Salking
Börjar väl med den spelare som är 1a på 3 av de 4 listor som brukar jämföras mellan spelare och dess påverkan av spelet. Självklart är det tidigt in i servern och storlek har ingen betydelse utan tekniken är de viktigaste (kanske gäller i andra sammanhang jag nu blandar ihop). Dock vad man själv har förstått har denna spelare enorma erfarenheter och har enligt rykten pulvriserat minst 1 av de svenska rekorden på danska servern, kan kanske vara flera? Spelare kör offensivt och med en bit guld, vad brukar de sägas, aktivitet, guld och kunskap är 3 livsfarliga ting om de läggs samman hos en spelare. Mer personligt verkar de vara en trevlig och rolig filur med lite vulgära skämt ibland men vem gillar inte att provocera med humor? :p

Zwack
En spelare jag inte har bemött eller spelat med under en lång period vilket är synd. Hyser stor respekt för honom och andra spelare jag fick bemöta under tau och lira kanske några av de mest intressantaste åren inom min grepolis karriär då. En offensiv spelare som enligt rykten har rekryterat sin personliga deffare till denna värld för att kunna fortsätta att sätta skräck i sina fiender utan förhinder. Frågan är om detta är nyckelspelaren i sin nuvarande allians eller om det finns andra som konkurrerar om platsen. Om frågan ställs om han har kunskapen och verktygen för det så kan jag snabbt ge er ett svar ja(trots att mitt ord sällan räknas). Ska bli intressant att kunna följa denna spelare nu på samma värld och inte enbart höra siffror etc, som jag en gång i tiden hade äran att göra =)

Rider
Kanske ska fortsätta med nästa storspelare från alliansen med namnet efter en känd profil från mina hemtrakter. Denna titan har man hört att under Korinth tiden lyckats forcera folk som ett ånglok. Inte alls förvånad över dessa påståenden om denna spelare och hoppas att man själv kan få bevittna samma skräck som fienden förut upplevde, antingen bredvid som en oskyldig åskådare eller kanske i allianschatten, dock ej mot mig personligen, hehe. Tror inte folk som går efter siffror verkligen vet vad denna spelare kan göra och de kommer få en överraskning om han väljer att stanna, jag är en belieber om Rider hade varit Justin ;)

Anemonen
En grepolis legend som är ett personligt privilegium att få spela med. Har troligtvis om jag minns mina världar korrekt enbart fått stå som fiende med denna spelare och då under hjältevärlden Achilles där denna spelare med andra skapade en monster allians med ett namn från ett barnprogram. Inte lätt att förstå hatet man fick från något man en gång älskade på tv men det var inte pga elakheter utan mera av svartsjuka hur duktiga denna spelare och andra var. Denna spelare har under flertaliga gånger fått nämnas på listor från förr och tror han var med på en lista med topp 10 spelare genom tiderna på se.(rätta mig gärna om jag har fel). Lika skräckinjagande Freddy Krueger är som denna spelare väljer att ha på sin profilbild in-game är han mot sina fiender, dock en trevlig individ utanför och inte alls så hämndlysten som Freddy eller kanske skribenten ni läser av nu är.

Nasto
En spelare vilket inte heller behöver en introduktion av grepolis Sverige. I alla fall inte om man har hängt med de senaste åren av grepolis spelande. En spelar jag själv fick bemöta och se under juktas, där han pulvriserade mina förberedelser på den världen och fick mig samt en till att sitta uppe hela nätter och fixa råvaror samt personligen tömma min plånbok (den är inte så tjock som folk tror). Väldigt offensiv och vill gärna framvisa sin styrka för fiender som vänner. En skojare men ändå seriös spelare, man får ha lite skinn på näsan för denna person men inte alls så farligt som folk kanske tror. Ska bli intressant med se honom i en mer ledande roll och om han har de som krävs emot de andra aktiva offensiva spelarna som framvisats här på denna värld. Den som lever får se =)

Knaz
En av dem i kategorin grepolis bröder som faktiskt börjar sno sin kanske mer kändare brors status som den bättre? Han är iaf den som syns och dominerar nu med att lira på flera världar och faktiskt vara vinnande eller ligga i topp där. Alla delar finns där och frågan är om han kommer köra seriöst på denna värld eller enbart är ute efter att krossa motståndare för skojskull? Riktigt trevlig person som tyvärr förlorade svenska cupen finalen i torsdags men vad gör de för oss som vann(hihi <3). kommer ligga högt på de 4 listorna men frågan är om han kommer satsa för att hamna först, finns verktyg för det.

Spelare jag tror med kommer finnas i toppen en månad framöver är:
Ragnar lothbrok II - Tror denna spelare lirade på knossos och ställde till med problem för den ledande alliansen, kan ha fel =)
Ghost95 - Har fått en bra start och kommer nog växa mer i våra sinnen och ge oss något att prata om.
Mangoboy76 - Tror jag lirade med spelaren under omicron och var väldigt trevlig. Leder kämpelistan så en riktig krigare har vi att göra med.
gloj - En spelare som har fått en väldigt bra start och rankingen ger oss en viss bit av denna spelare. Tror som sagt vi kommer få en bättre bild sen av denna spelare =)

Spelare som tvingar sig själv in på listan:


Cspeete
Kanske den mest irriterande spelaren som på något vis har gått från att vara katastrof till en helt okej spelare. Han har fått lite för mycket luft mellan inandningarna i sitt spelande på sitt blåsinstrument som enbart kan resultera att han blir som mig eller värre! Ni som inte vet så fanns det en tid denna spelare skulle föreställa min personliga deffare men för att få deff och slåss som ett lag behövde jag betala guld till honom. Ogillar diskussioner om politik och är ledsen om någon blir upprörd över min kommande mening med ej ett PK perspektiv men Cspeete är den mest framgångsrika tiggaren i grepolis historia. Någon vill ha kp? Gissa vem som dyker upp. Någon som vill ha råvaror? Gissa vem som dyker upp. Någon som vill ha guld? Gissa vem som dyker upp. Men om det tillkommer någon gång att jag eller må så väl ni andra har glömt bort vad era föräldrar heter eller vart de bor så kan ni lita på att denna stalker finner dem snabbt och enkelt.


Denna lista kanske inte är den optimalaste men har själv inte orkat vara aktiv på denna värld och i detta tidiga skede i världen är de svårt att faktiskt se en komplett lista med siffror med. Måna aspekter som jämnas ut sen som kommer avgöra denna världs topp spelare och allianser.

Sen en liten påminnelse att Cspeete är inte min överordnad och jag är en frilansare med egna motiv. Denna spelare har en stor käft och vet för mycket om mig så jag kanske måste sluta hata nu och ja.... Du vinner här har du din lista ;)


 

DeletedUser3729

Guest
hehe jag e ett spöke ingen vet mycket om mig förutom vissa :) ser fram emot servern
smiley_emoticons_smilenew.gif
många duktiga krigare här!
 

docprometheus

Active Member
En bra exemplarisk och välutförd lista Jamson! Hoppas mycket på flera bidrag från övriga då jag avslutar servern nu, även skrift från mig. En kort och kul server med lite action (slog ut några ks) hann man med
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3448

Guest
Vi alla är förväntansfulla och exalterade på hur det kommer gå för dig på tyska servrarna!
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
keep us updated
 

Cspeete

Member
Mycket välskriven och genomtänkt lista! Bra där Jamson! Kan inte mer än att hålla med =)

Fast, fastna inte för länge med skrivandet, jag behöver ha mina råvaror av dig
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser3391

Guest
Nää nu känns det som folket behöver en lite fredags läsning här på lönedagen
smiley_emoticons_biggrin.gif
Var tagen sedan man skrev en lista men hoppas folk inte är för dömande =)
Alla grammatiska fel skylls på min kära skumpa man har druckit för fira in helgen
smiley_emoticons_saufen.gif
smiley_emoticons_saufen.gif
Blir ingen topp 10 lista i alla fall, skriver en lista på folk jag ser ligger på topp och deras spel stil =) all kritik är bra för att förbättra sig
smiley_emoticons_kaffee2.gif


1.
Zwack
Blir tredje servern här nu jag spelar med honom och lika glad att vi är på samma serverar igen med varandra
smiley_emoticons_cuinlove.gif
Riktigt krigs maskin när han är igång folk får väldigt svårt att stoppa honom när han plöjer sig igenom fiendens städer höger och vänster, har man spelat med honom eller emot honom tidigare är det nog inte många som kan förneka det jag säger om honom.
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
personer som inte stött på honom tidigare som fiende är nog bäst att inte kaxa för mycket mot honom på ett dåligt sätt. Inte hört från någon annan att han spelar på fult sätt, som jag själv medveten om att jag inte tycker han gör, så har man problem med hans spel stil så är nog inte detta spel för dig helt enkelt =) killen ligger på topp i många rankar men fortfarande väldigt tidigt på servern för se vem som kommer ligga högt upp hela tiden, men har höga förväntningar att han kommer ligga på topp hela vägen till slutet av denna server om inte något i irl skulle stoppa honom på vägen som skulle vara tragiskt avslut då
smiley_emoticons_grepolove.gif


2.
Nogold
Ja vad ska man säga om denna lilla filur, skulle nog anse denna person som min värsta mardröm sedan jag börja spela detta spel
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
vi möttes på servern korinth där hon alltid var i fiende alliansen som nu också
smiley_emoticons_frown.gif
Hon var ingen "speciell" i början av servern på korinth vi möttes inte allt för mycket då men hon utvecklades någon extremt som ledde till min värsta mardröm just nu... i slutet på servern var hon och är en riktigt vass spelare att möta nu. Ta mig fan aktiv 24/7 som en jävla robot troligtvis träffat trupper 1-3 gånger i månaden bara
smiley_emoticons_wallbash.gif
ska du köra ks på henne ska du vara bered på att du ska tajma som en riktig kung, om du oftast inte tajmar md/briems på sekunden som ks har du troligtvis låg chans att komma in med ditt ks (pratar med erfarenhet). Anledningen till hon är min värsta fiende är för hon ser alltid till att vara den som ska träffa mina trupper när jag är för snabb på appen om man håller på med något så jag har ju blivit hennes personliga kp källa
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
Hon ligger inte högst på ranknings listan just nu men om hon fortsätter spela som hon gjorde på slutet av korinth så kommer vi nog en rolig tävling på vem som vinner topp listan med alla rankar =)

ps Hon är nog en av dem roligare personer att snacka med inom gp går alltid snacka små skit ibland även om vi anfaller varandra som galningar hela tiden från morgon till kväll
smiley_emoticons_viking.gif


3.
Knaz
Mannen myten legenden, haha snubben är nog rätt känd inom gp världen kan jag nog tänka mig för allt möjligt som händer inom detta spel.
Blir även tredje servern med denna snubbe också, dags byta gäng snart vet nog alla deras deras dagliga rutiner i huvudet... spelade mot honom först så långt tillbaka som Tau för sedan hamna i samma allians på tau också, var nog där jag sett honom som mest aktiv och vass spelare,
inte för jag skulle säga att han har tappat the touch för tajma inom detta spel här också . Mycket går ut på hitta spelaren offline nu för tiden säger bara lycka till med det här. Ska vara en jävligt bra anledning om denna kille skulle visas vara "offline" under en lång period och få bli rensad.

Ställer upp för alliansen när det behövs och kommer alltid göra, visa ser honom som en hård tonad spelare ibland, aldrig stött på det problemet tidigare (finns en anledning varför jag är diplomat) men alla tycker olika =)

killen ligger bra till på raknings listan och kommer nog fortsätta att klättra sig uppåt så länge han spelar som han gör =) men även här lite för tidigt på servern för bedöma också hur det blir, mycket kan ändras och snabbt
smiley_emoticons_viking.gif




4.
Jamson
Här har vi nog 1 av de farligaste spelare inom gp världen. Har spelat emot denna spelare också när jag började min riktiga karriär inom gp på tau, mötte honom inte honom så mycket personligen då han och jag låg extremt långt från varandra på den servern. Men inte missa man några rykten i tråden och i chattarna om honom hur han var läskig att ha städer bredvid antagligen hitta han spelaren offline och satt ks in snabbt som fan med massa deff man undrade ju var allt kom från på sådan kort tid... om han inte hitta dig offline körde han perfekta ks och tajmingar med off och deff, han satt helt enkelt skräck i fienden när han spelade riktigt aktivt men tror på sista tiden han har haft lite för mycket
smiley_emoticons_saufen.gif
smiley_emoticons_saufen.gif
så han måste ligga i sl och hamna lite efter i spelet, men om han vill fortsätta på riktigt kommer man få steppa upp ett snäpp med växeln om man ska möta honom. Jag anser det skulle vara roligt få möta honom också älskar spela mot bra och schysst spelare så har inget problem möta honom som min fiende även om jag helst har honom på min sida istället
smiley_emoticons_grepolove.gif



Spelare jag hoppas på kunna skriva om i framtiden om jag får se något vettigt från dem:
Ghost95

Djungeljerry
smiley_emoticons_skullhaufen.gif

Nasto
Xeet
Gloj



Ja gott folk hoppas ni gillade min lilla lista på spelare jag hade något säga om, är rätt många nya spelare jag träffar på eller spelare jag inte spelat för mycket med eller emot för sätta dem på min lista för skriva något vettigt
smiley_emoticons_kaffee2.gif


Nu är det dags gå tillbaka till
smiley_emoticons_saufen.gif
ha det gott folk och trevlig helg
smiley_emoticons_biggrin.gif




 

xeet

Active Member
Tråkig Tisdag med fint väder men vafan, får göra en liten top 10 lista jag med Kom ihåg detta är min personliga

1. Rider
Ny Spelare för mig, men när man ser att denna spelare skickar ks så gäller det att ha riktigt bra tajmat annars kan man glömma att behålla sin stad.
Rider har även en tendens att vara online väldigt ofta millisen alltid kopplad och trupperna alltid borta (förutom på fyllan)
smiley_emoticons_saufen.gif
. Tror och är ganska säker om att Rider kommer kämpa om första platsen, ser även ut som att Rider går för kronan med hans allians Edward Blom

2. LillSven
LillSven är en spelare jag trivs absolut bäst med, Det är Lillen som gör gp rolig och här är det inget jävla gnäll här ska det krigas
smiley_emoticons_grepolove.gif

Det är väl denna spelare som lärt mig i stort sett allt jag kan om gp och det är jag tacksam över
smiley_emoticons_grepolove.gif
Han var 2 veckor sen in på servern men ändå gått om dem flesta redan
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
Tror lillen liksom Rider går för krona, tror också lillen kommer kämpa om första platsen

3. zwack
Har inte sett så mycket av denna spelare ännu, men om man kollar poängen så fattar man ju direkt att detta är en rutinerad spelare. Tror inte zwack tappar en stad i första taget, då får man nog kämpa lite
smiley_emoticons_grepolove.gif

Oklart om zwack klarar av att hålla första platsen med Rider och LillSven i röven, men det återstår och se, tror även zwack går för kronan
smiley_emoticons_grepolove.gif


4. jamson
Jadu Jamson är väl den mest rutinerade belägringsspelaren som jag mött på. Om Jamson vill så ska toppen inte vara något problem som helst, en riktig krigsmaskin som aldrig ger sig, ser han en stad så ska han ha den och lyckas gör han i stort sett alltid också
smiley_emoticons_grepolove.gif

Ser ut som att Jamson chilat lite på denna server, men det är aldrig för sent att komma ikapp, inte om man heter Jamson iallafall
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Hoppas han kommer tillbaka från sl och sopar banan som han brukar göra
smiley_emoticons_skullhaufen.gif


5. nogold
nogold är nog den trevligaste och den mest lätsamma som jag mött på gp hittlils. Hon är väl lite som våran mamma som visar vägen och föregår med gott exempel. Hon är online dygnet runt, ska man ta en stad av nogold kommer det krävas en hel del
smiley_emoticons_skullhaufen.gif

tror också nogold kommer kriga i toppen av servern, och leda oss småbarn i alliansen lite vett och etikett
smiley_emoticons_grepolove.gif


6. Bis Pila Volvunt
Holländare som joinat oss på se för att styra upp lite ^^
Han hade lite körigt ett tag när det ryktades om att han blivit bannad men det har jag ingen aning om hur det var egentligen
smiley_emoticons_confusednew.gif

Väldigt smart spelare som söker bonbyöar så han får ekonomin att gå runt. Har dock inte sett så mycket krig från honom än men det kommer väl eftersom
smiley_emoticons_viking.gif

Tror också Bis Pila Volvunt kommer fighta om toppen.
smiley_emoticons_grepolove.gif


7. dJUNGELJERRRY
lilla söta Jerry som alltid är positiv och har sina trupper en push ifrån. hjälper alltid till och skitsamma ifall man väggar ett ks går alltid att skicka nya
smiley_emoticons_viking.gif

Jerry har även bevisat för mig och andra att hans timing sitter i ryggraden, kul att se ^^
Jerry är lite som Jamson, när han har hittat en stad han vill ha så ger han sig inte förrän den tillhör honom
smiley_emoticons_grepolove.gif

Tror Jerry också kommer bli en fight för dem som vill ligga på toppen av rankningarna.

8. Nasto
Nasto som är en väldigt offensiv spelare, hjälper liksom Jerry alltid till om man behöver rens eller vad det nu skulle vara. På något sätt har Nato alltid ett sätt att se allt negativt på ett possitivt sätt. Belägrar man en stad och Nasto eller Jerry får reda på det kommer förmodligen belägringen brytas
smiley_emoticons_skullhaufen.gif


9. Knaz
också ganska ny spelare för mig. Har inte sett så mycket av denna spelare än men det kommer väl.
smiley_emoticons_viking.gif
Hur är det Knaz som går i Jeppes fotspår eller tvärt om?
smiley_emoticons_baby_taptap.gif

En spelare som har en tendens att styra upp så att hans allians fungerar som den ska, har alliansen något bekymmer så fixar Knaz. Tror som alla andra jag skrivit om att Knaz också är ett hot för toppspelarna på servern

10. KaptN
Här hart vi kaptenen som har en tendens att få skutan att åka riktigt fort. Spelade med honom på ITHAKA där han var outstanding. Hoppas nu att en spark i röven får KaptN att toppa listorna så småningom. Spelar ingen roll vad men ber KaptN att göra så svarar han: AjAj KaptN fixar ^^
Som sagt vill KaptN toppa listorna så fixar han det
smiley_emoticons_viking.gif

Tur att man spelar i samma allians som denna krigare annars hade det varit tufft


Ni som inte kom med på min lista får väl visa er värdiga, så kan denna lista ändras^^
Tack o hej
 

DeletedUser3660

Guest
Tråkig Tisdag med fint väder men vafan, får göra en liten top 10 lista jag med Kom ihåg detta är min personliga

1. Rider
Ny Spelare för mig, men när man ser att denna spelare skickar ks så gäller det att ha riktigt bra tajmat annars kan man glömma att behålla sin stad.
Rider har även en tendens att vara online väldigt ofta millisen alltid kopplad och trupperna alltid borta (förutom på fyllan)
smiley_emoticons_saufen.gif
. Tror och är ganska säker om att Rider kommer kämpa om första platsen, ser även ut som att Rider går för kronan med hans allians Edward Blom

2. LillSven
LillSven är en spelare jag trivs absolut bäst med, Det är Lillen som gör gp rolig och här är det inget jävla gnäll här ska det krigas
smiley_emoticons_grepolove.gif

Det är väl denna spelare som lärt mig i stort sett allt jag kan om gp och det är jag tacksam över
smiley_emoticons_grepolove.gif
Han var 2 veckor sen in på servern men ändå gått om dem flesta redan
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
Tror lillen liksom Rider går för krona, tror också lillen kommer kämpa om första platsen

3. zwack
Har inte sett så mycket av denna spelare ännu, men om man kollar poängen så fattar man ju direkt att detta är en rutinerad spelare. Tror inte zwack tappar en stad i första taget, då får man nog kämpa lite
smiley_emoticons_grepolove.gif

Oklart om zwack klarar av att hålla första platsen med Rider och LillSven i röven, men det återstår och se, tror även zwack går för kronan
smiley_emoticons_grepolove.gif


4. jamson
Jadu Jamson är väl den mest rutinerade belägringsspelaren som jag mött på. Om Jamson vill så ska toppen inte vara något problem som helst, en riktig krigsmaskin som aldrig ger sig, ser han en stad så ska han ha den och lyckas gör han i stort sett alltid också
smiley_emoticons_grepolove.gif

Ser ut som att Jamson chilat lite på denna server, men det är aldrig för sent att komma ikapp, inte om man heter Jamson iallafall
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Hoppas han kommer tillbaka från sl och sopar banan som han brukar göra
smiley_emoticons_skullhaufen.gif


5. nogold
nogold är nog den trevligaste och den mest lätsamma som jag mött på gp hittlils. Hon är väl lite som våran mamma som visar vägen och föregår med gott exempel. Hon är online dygnet runt, ska man ta en stad av nogold kommer det krävas en hel del
smiley_emoticons_skullhaufen.gif

tror också nogold kommer kriga i toppen av servern, och leda oss småbarn i alliansen lite vett och etikett
smiley_emoticons_grepolove.gif


6. Bis Pila Volvunt
Holländare som joinat oss på se för att styra upp lite ^^
Han hade lite körigt ett tag när det ryktades om att han blivit bannad men det har jag ingen aning om hur det var egentligen
smiley_emoticons_confusednew.gif

Väldigt smart spelare som söker bonbyöar så han får ekonomin att gå runt. Har dock inte sett så mycket krig från honom än men det kommer väl eftersom
smiley_emoticons_viking.gif

Tror också Bis Pila Volvunt kommer fighta om toppen.
smiley_emoticons_grepolove.gif


7. dJUNGELJERRRY
lilla söta Jerry som alltid är positiv och har sina trupper en push ifrån. hjälper alltid till och skitsamma ifall man väggar ett ks går alltid att skicka nya
smiley_emoticons_viking.gif

Jerry har även bevisat för mig och andra att hans timing sitter i ryggraden, kul att se ^^
Jerry är lite som Jamson, när han har hittat en stad han vill ha så ger han sig inte förrän den tillhör honom
smiley_emoticons_grepolove.gif

Tror Jerry också kommer bli en fight för dem som vill ligga på toppen av rankningarna.

8. Nasto
Nasto som är en väldigt offensiv spelare, hjälper liksom Jerry alltid till om man behöver rens eller vad det nu skulle vara. På något sätt har Nato alltid ett sätt att se allt negativt på ett possitivt sätt. Belägrar man en stad och Nasto eller Jerry får reda på det kommer förmodligen belägringen brytas
smiley_emoticons_skullhaufen.gif


9. Knaz
också ganska ny spelare för mig. Har inte sett så mycket av denna spelare än men det kommer väl.
smiley_emoticons_viking.gif
Hur är det Knaz som går i Jeppes fotspår eller tvärt om?
smiley_emoticons_baby_taptap.gif

En spelare som har en tendens att styra upp så att hans allians fungerar som den ska, har alliansen något bekymmer så fixar Knaz. Tror som alla andra jag skrivit om att Knaz också är ett hot för toppspelarna på servern

10. KaptN
Här hart vi kaptenen som har en tendens att få skutan att åka riktigt fort. Spelade med honom på ITHAKA där han var outstanding. Hoppas nu att en spark i röven får KaptN att toppa listorna så småningom. Spelar ingen roll vad men ber KaptN att göra så svarar han: AjAj KaptN fixar ^^
Som sagt vill KaptN toppa listorna så fixar han det
smiley_emoticons_viking.gif

Tur att man spelar i samma allians som denna krigare annars hade det varit tufft


Ni som inte kom med på min lista får väl visa er värdiga, så kan denna lista ändras^^
Tack o hej

Fin lista men lite tidigt att ranka efter Krig (kp) när spelare lämnar sina allianser för att boosta varandra och poppar deras 4x kp.
Hälsar hela vägen från Nederländerna.
 

DeletedUser3565

Guest
Fin lista men lite tidigt att ranka efter Krig (kp) när spelare lämnar sina allianser för att boosta varandra och poppar deras 4x kp.
Hälsar hela vägen från Nederländerna.

Han rankade inte ens efter "krig" "kp" han gjorde en egen lista och skrev om sina top tio spelare kvittar vilken rank dem ligger på det var hans egna åsikt...
 
Topp