Topp 10 spelare

DeletedUser

Guest
det ryktas att den stoooora Micke79an har svårt att växa på hjältevärlden...

När ska denna Grepolis främsta krigare vakna och växa på ranken?

Känns som han bara halkar efter... medan andra "dåliga" krigare från Beta bibehåller ledningen och andra framstående krigare växer sig starka som Margarin och Perg.

Börjar bli tydliga samband mellan krigspoängen och storleken... kanske dags att börja kriga lite Micke? och sluta gömma dig...och bara ducka ducka ducka... ;-)
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att den stoooora Micke79an har svårt att växa på hjältevärlden...

När ska denna Grepolis främsta krigare vakna och växa på ranken?

Känns som han bara halkar efter... medan andra "dåliga" krigare från Beta bibehåller ledningen och andra framstående krigare växer sig starka som Margarin och Perg.

Börjar bli tydliga samband mellan krigspoängen och storleken... kanske dags att börja kriga lite Micke? och sluta gömma dig...och bara ducka ducka ducka... ;-)

Deja vu!? Slår vad om att jag såg ett likadant inlägg på förra sidan...

Tillbaks till listan. Tror att tomgra och margarin från teletubbies håller sig inom top 10. Känner inte igen dessa spelarna men dom klättrar hyfsat både i anfallspoäng och byggp.
Som jag förutspådde så började Myrornas spelare på top 10 sakta försvinna. Vi börjar med heffi, abbefito och zixsten ;)

Surfsmurf - nuvarande rank 8- tror jag också kommer hålla sig på top 10 ett längre tag.

Har inte haft bra koll på de andra top 10 spelarna så vet inte hur snabba dom e på o klättra.

Kan dock säga att nuvarande rank 1 - zeusthescout - inte kommer finnas där allt för länge till =)

PS: @heffi - du hade ett så stort försprång =) Gissa vem som kommer ikapp ;)

Peace out!
 

DeletedUser

Guest
Deja vu!? Slår vad om att jag såg ett likadant inlägg på förra sidan...

Tillbaks till listan. Tror att tomgra och margarin från teletubbies håller sig inom top 10. Känner inte igen dessa spelarna men dom klättrar hyfsat både i anfallspoäng och byggp.
Som jag förutspådde så började Myrornas spelare på top 10 sakta försvinna. Vi börjar med heffi, abbefito och zixsten ;)

Surfsmurf - nuvarande rank 8- tror jag också kommer hålla sig på top 10 ett längre tag.

Har inte haft bra koll på de andra top 10 spelarna så vet inte hur snabba dom e på o klättra.

Kan dock säga att nuvarande rank 1 - zeusthescout - inte kommer finnas där allt för länge till =)

PS: @heffi - du hade ett så stort försprång =) Gissa vem som kommer ikapp ;)

Peace out!

jag hoppas ni kommer ikapp så ni slutar ha handikapp på 20-40% moral för ni är så klena...

så kom gärna o plocka ner mig så det blir ombytta roller ;-)
 

DeletedUser

Guest
jag hoppas ni kommer ikapp så ni slutar ha handikapp på 20-40% moral för ni är så klena...

så kom gärna o plocka ner mig så det blir ombytta roller ;-)

Om moralen nu skrämmer dig så mycket... så är det nog lite korkat att växa sig allt för snabbt? Sluta klaga ;) Ta det som en man.
Och även om vi kommer och plockar ner dig kommer det inte bli några ombytta roller.. för som jag minns det så är du den typen som avslutar kontot när du förlorat ett fåtal städer. Du tål inte förluster ;) För tydligen inser du att du inte är så bra som du inbillar dig =)

Peace out! Och sluta få mig att hamna offtopic ;)
 

DeletedUser

Guest
Om moralen nu skrämmer dig så mycket... så är det nog lite korkat att växa sig allt för snabbt? Sluta klaga ;) Ta det som en man.
Och även om vi kommer och plockar ner dig kommer det inte bli några ombytta roller.. för som jag minns det så är du den typen som avslutar kontot när du förlorat ett fåtal städer. Du tål inte förluster ;) För tydligen inser du att du inte är så bra som du inbillar dig =)

Peace out! Och sluta få mig att hamna offtopic ;)

jag avslutade varken beta eller epsilonkontot... så vart du fått denna lögn ifrån vet jag inte...

Däremot så gjorde jag 75 spökstäder och slutade på topp ;-)

På Epsilon så hade jag 64 städer och slutade även där på topp... och din lögn att du påstår att jag slutade på epsilon pga tapp av stad... ja... du... läs på historieboken och ompröva din verklighetsfrämmande stämpling... för vi vet båda två hur feeeeel du har där...

och varför har jag inte slutat på theta då... där har jag verkligen förlorat städer... så om jag nu inte tål detta... varför är jag kvar där då?så även där en lögn...

alfa... lögn...

gamma - lögn, men visst, här förlorade jag någon stad, och la ner för jag inte hann med pga beta... så jo, en lögn... som sagt...

delta... tror aldrig jag var in...

eta... gjorde en viss fail...men istället för omstarten så startade jag på theta...

achilles... har redan förlorat en stad...och tog 2 nya samma dag... så... varför har jag inte slutat nu då? om din sanning skulle hålla?

så... hur många lögner och sanningar kom vi upp i? ;-)
 

DeletedUser

Guest
jag avslutade varken beta eller epsilonkontot... så vart du fått denna lögn ifrån vet jag inte...

Däremot så gjorde jag 75 spökstäder och slutade på topp ;-)

På Epsilon så hade jag 64 städer och slutade även där på topp... och din lögn att du påstår att jag slutade på epsilon pga tapp av stad... ja... du... läs på historieboken och ompröva din verklighetsfrämmande stämpling... för vi vet båda två hur feeeeel du har där...

och varför har jag inte slutat på theta då... där har jag verkligen förlorat städer... så om jag nu inte tål detta... varför är jag kvar där då?så även där en lögn...

alfa... lögn...

gamma - lögn, men visst, här förlorade jag någon stad, och la ner för jag inte hann med pga beta... så jo, en lögn... som sagt...

delta... tror aldrig jag var in...

eta... gjorde en viss fail...men istället för omstarten så startade jag på theta...

achilles... har redan förlorat en stad...och tog 2 nya samma dag... så... varför har jag inte slutat nu då? om din sanning skulle hålla?

så... hur många lögner och sanningar kom vi upp i? ;-)

I rest my case! HAHAHAHA
 

DeletedUser378

Guest
Vänligen återgå till diskussioner om topp 10 spelarna och hurvida listan kommer att ändras.
Privata diskussioner får ni ta på anant håll.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill nominera följande kandidater till Achilles modigaste krigare:

1 - Snoosaren => bara blixtar... inga anfall... inga jordbävningar...
2 - Cassiatori => bara ord... inga anfall...
3 - Lordi79 => modigt att försvara KS med 2 brandskepp
4 - Micke79an => väntar fortfarande på första anfallet...
5 - Andreas1 => väntar på gunstregnet från Gammatiden... eller kommer det bara när Andreas1 är 20 ggr större? och aldrig tvärtom? ;-)
 

DeletedUser

Guest
man kan börja undra när mods här ska börja göra sin uppgift och rensa trådar från OT? (japp, vet att även detta är ett sådant)
 

DeletedUser

Guest
Här är min topp 10. Tolka den som ni vill

1. micke
2. heffi
3. zts
4. micke
5. lordi
6. tott
7. micke
8. heffi
9. spqr
10. micke
11. micke
12. loth
13. micke
14. dejarl
15. ane
16. lordi
17. micke
18. spqr
19. heffi
20. micke
21. rockis
22. zits
23. loth
24. micke
25. cassi
26. karwo, mword, opeten, zikken, abbe, blubbis, skaparn, micke, mossen, heffi
27. micke
 

Geggan

Active Member
Jag vill nominera följande kandidater till Achilles modigaste krigare:

1 - Snoosaren => bara blixtar... inga anfall... inga jordbävningar...
2 - Cassiatori => bara ord... inga anfall...
3 - Lordi79 => modigt att försvara KS med 2 brandskepp
4 - Micke79an => väntar fortfarande på första anfallet...
5 - Andreas1 => väntar på gunstregnet från Gammatiden... eller kommer det bara när Andreas1 är 20 ggr större? och aldrig tvärtom? ;-)

haha, tycker allvarligt synd om dig Zeus... vet 100 tal som gör det samma, att du inte slutar ha den personligheten som du har, du kommer ingenstans med den,
Ja jag gjorde en tabbe genom att mina birems var och stöttade hendorian, ja alla kan göra tabbar.
om jag skulle nominera personer skulle den vara följand
1, zts
2, zts
3, zts
4, zts
5, zts
6, zts
7, zts
8, zts
9, zts
10, zts

kan hitta på 10 grejer med dig som gör detta

Peace!
//
Lordi79
 

DeletedUser

Guest
haha, tycker allvarligt synd om dig Zeus... vet 100 tal som gör det samma, att du inte slutar ha den personligheten som du har, du kommer ingenstans med den,
Ja jag gjorde en tabbe genom att mina birems var och stöttade hendorian, ja alla kan göra tabbar.
om jag skulle nominera personer skulle den vara följand
1, zts
2, zts
3, zts
4, zts
5, zts
6, zts
7, zts
8, zts
9, zts
10, zts

kan hitta på 10 grejer med dig som gör detta

Peace!
//
Lordi79

va trevligt att du uppfunnit kloningsmaskinen, får jag låna den - så jag kan samla alla 10 olika zts:er i en allians som kommer krossa NWO och NWL :)
 

DeletedUser

Guest
Här är min topp 10. Tolka den som ni vill

1. micke
2. heffi
3. zts
4. micke
5. lordi
6. tott
7. micke
8. heffi
9. spqr
10. micke
11. micke
12. loth
13. micke
14. dejarl
15. ane
16. lordi
17. micke
18. spqr
19. heffi
20. micke
21. rockis
22. zits
23. loth
24. micke
25. cassi
26. karwo, mword, opeten, zikken, abbe, blubbis, skaparn, micke, mossen, heffi
27. micke

Hahaha say what? Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen för att hamna på 25:e =P

Du hade lätt hamnat på min top 5 ^^!
 

DeletedUser1880

Guest
Här är min topp 10. Tolka den som ni vill

1. micke
2. heffi
3. zts
4. micke
5. lordi
6. tott
7. micke
8. heffi
9. spqr
10. micke
11. micke
12. loth
13. micke
14. dejarl
15. ane
16. lordi
17. micke
18. spqr
19. heffi
20. micke
21. rockis
22. zits
23. loth
24. micke
25. cassi
26. karwo, mword, opeten, zikken, abbe, blubbis, skaparn, micke, mossen, heffi
27. micke
En 14:de plats, man tackar. :)
Vet dock inte hur jag ska tolka listan riktigt... :p
 

DeletedUser

Guest
Vi börjar med heffi, abbefito och zixsten ;)

Antar att det är mig du menar även om nu ett s trillade in ; )

Skulle gissa att ingen som spelat med eller mot mig på andra världar trodde att jag skulle ligga topp 10 och gjorde jag ens det mer än typ 1 dag här? Är helt enkelt för ointresserad av grepo efter 4-5 städer. Älskar början när varje resurs räknas men efter det så är det inget spel för mig..

Nu vet jag att med tanke på klimatet som råder på den här delen av forumet att detta kommer förklaras med att jag inte klarade av alla fruktansvärda attacker jag fått på mig men till er vill jag bara hälsa att om ni kollar min deffrank så förstår ni nog själva att det inte är sant.

Vill avsluta med att jag önskar att alla vore lite trevligare här inne, både ex myror och ni andra. Spelet blir helt enkelt roligare om man är trevlig även mot sina fiender.

Tack för ordet.
 

DeletedUser

Guest
Antar att det är mig du menar även om nu ett s trillade in ; )

Skulle gissa att ingen som spelat med eller mot mig på andra världar trodde att jag skulle ligga topp 10 och gjorde jag ens det mer än typ 1 dag här? Är helt enkelt för ointresserad av grepo efter 4-5 städer. Älskar början när varje resurs räknas men efter det så är det inget spel för mig..

Nu vet jag att med tanke på klimatet som råder på den här delen av forumet att detta kommer förklaras med att jag inte klarade av alla fruktansvärda attacker jag fått på mig men till er vill jag bara hälsa att om ni kollar min deffrank så förstår ni nog själva att det inte är sant.

Vill avsluta med att jag önskar att alla vore lite trevligare här inne, både ex myror och ni andra. Spelet blir helt enkelt roligare om man är trevlig även mot sina fiender.

Tack för ordet.

Nu var jag tillräckligt lat för att kolla vem det var från myrorna jag syftade på.... Men det var nån gammal lista på top 10 jag kommenterade.

PS: Du verkar för go för att driva med så förvänta dig inga dryga kommentarer från mig iallafall.. Visserligen hade det varit skönt om folk var trevligare här men inte allt för trevliga.. Hade slutat logga in här när jag inte har något att göra om alla var sams :D Lite wordfight för att fördriva tiden är inte alltid fel ;)
 

DeletedUser

Guest
Vem klarar av att stå emot flest fiender?

ZeusTheScout står ensam emot 8 allianser och 230 spelare, vem brädar detta?
 
Topp