Top 5 bästa spelare

DeletedUser

Guest
I nuläget!


Kommer skriva in antal röster! o den som vinner får 10 Stridsvagnar!


1. Nuskei (Med röster: 1 )
2. Toysan (Med röster: 1 )
3. Shingzu (Med röster: 1 )
4. El Nino (Med röster: 1 )
5. Nikeful (Med röster: 1 )

Lycka till!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
I nuläget!


Kommer skriva in antal röster! o den som vinner får 10 Stridsvagnar!


1. ***** (Med röster: )
2. ***** (Med röster: )
3. ***** (Med röster: )
4. ***** (Med röster: )
5. ***** (Med röster: )

Lycka till!

Jag lägger min röst på "Trumvirvel" TIMINIUS. JIPPIE jag leder :p
 

DeletedUser

Guest
top 5

1: Nikeful: går från utrotad i ett tidigt skede till att liga 2 tot och 1:a på anfall kp
2: El Nino: smart spelare som erövrar mycket men det krävs inte så mycket anfall då han gör det smart.
3: Toysan: Jag måste väl ta med han för han har legat ohotad 1:a väldigt länge.
Tyvärr mycket stadsfester mm. Men va gör man när det lönar sig bäst.
4: Nuskei: Har inte tänkt på det innan. Men helt sjukt aktiv. trevlig och bra spelare. Han kan vara kaxig mot dom han vill. (när dom förtjänar det).
5:Shingzu: som jag brukar ta med i topp fem får vara med även denna gång. Bra ledare diplomatisk men ändå hård. Trevlig att prata med. Och tycker detaljer är riktigt viktigt. (det är viktigt för att komma långt).

Finns så många bra spelare så det kan vara svårt att välja. Men nikeful blir min vinnare då han leder anfalls ligan i Kp det säger en del hur mycket han anfaller. Pluss att han ligger i toppen. Det säger en hel del. (sen e han segrazare) :D :cool:
 

DeletedUser2042

Guest
Timinius, hur får du det där där nere???

The man who greolis never will forget :cool:

Den texten menar jag...
 

DeletedUser

Guest
Timinius, hur får du det där där nere???

The man who greolis never will forget :cool:

Den texten menar jag...

för det första en liten rättelse *grepolis ;). Och till det andra, många här vet vem jag är och tror inte man glömmer bort mig särskilt enkelt ;)
 

DeletedUser

Guest
för det första en liten rättelse *grepolis ;). Och till det andra, många här vet vem jag är och tror inte man glömmer bort mig särskilt enkelt ;)

gör er lisa om ni ska annars kan ni skriva i andra forum.
Sen Timinus varför skulle folk komma ihåg just dig?
topp 20 är väl inget att komma med! :cool:
 

DeletedUser

Guest
gör er lisa om ni ska annars kan ni skriva i andra forum.
Sen Timinus varför skulle folk komma ihåg just dig?
topp 20 är väl inget att komma med! :cool:

Det kommer dom ;). Inte för att jag ligger 1:a utan att de flesta vet vem jag är ;)
 

DeletedUser

Guest
Okej här är en lista från min del men vet ej om alla spelar än kvar på gamma.

1. Makavellikrille är en schysst spelare som var väldigt duktig (även om vi var i fiende allianser så hade vi rätt bra kontakt)

2. Chamie, spelaren som gav mig chansen att få gå med i capitolium som ledde alliansen otroligt bra och vi låg i toppen VÄLDIGT LÄNGE! Så det ska du ha cred för :)!

3. Toysan, ja du har varit på toppen i en evighet så det kan ju bara betyda att du är en bra spelare så det ska även du ha cred för.

4. Migrec, du var en trevlig spelare som även du var grymt duktig och du låg alltid i toppen. Även om vi hoppade lite till vår egna allians så var du alltid allians trogen ;)!

5. Nikeful, jag känner inte dig men diggar din spelstil när vi spelade. Samla KP och sedan grunda städer :D. Men ser nu att du stigit rejält i off listan så grattis till dig :)!


Ja dessa spelare är min topp 5 på Gamma
 

DeletedUser

Guest
Okej här är en lista från min del men vet ej om alla spelar än kvar på gamma.

Tror inte att du har fått de senaste uppdateringar, den listan skulle nog vara okey om vissa av dem existerade i gamma i nuläget:p

Jo jag vet mycket har ändrats sen jag slutade. Men står fast vid listan i alla fall :). Vet att du inte gillar Capitolium:are men du måste erkänna att de var på toppen LÄNGE!
 

DeletedUser

Guest
Jo jag vet mycket har ändrats sen jag slutade. Men står fast vid listan i alla fall :). Vet att du inte gillar Capitolium:are men du måste erkänna att de var på toppen LÄNGE!



Jag har absolut inget emot Cap spelare:p men jag tyckte inte dem var särskillt duktiga. Helt ärligt så vare Segraz som gjorde de hela :p har man segraz i sin sida så är det omöjligt o förlora
 
Topp