Till Gaffel!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Finns ju inte direkt mycket konstruktivt i den här tråden och inte heller kommer det komma ifrån en omröstning.

Nej vad jag föreslår är en diskussionstråd och så får ni lägga fram det ni tycker vi ska förbättra helt enkelt. Vi måste kunna sätta fingret på exakt vad som är på tok, sedan kan vi börja jobba för att åtgärda det. Åtminstone för vår del i teamet.

Tack. =)

Då kanske du, Gaffel, borde ha startat en sån tråd istället för att bara låsa den förra.

Faktum är att vi inte får besked om något. Teamet bara glider undan med luddiga svar, Visst gör ni ett bra jobb med forumet. Men vaddå?? Spelar roll i slutändan.... Det är inte forumet de flesta av oss undrar över.

Jag vet tex inte hur många ggr det utlovats svar angående 2.0 på de äldre servrarna. Har det kommit ett beslut? Har det diskuterats nyligen?

Men det är som det är och denna tråd låses väl snart för att den också är onödig.
 

DeletedUser4

Guest
Hej Shingzu.

Det pågår ständigt diskussioner kring 2.0 till de äldre världarna. Samtidigt som allt annat, det är en hel del att jobba med, så det kommer att ta tid. Jag har skrivit till min chef idag om resultatet, så att jag kan publicera åtminstone vad omröstningen sade. Vad utgången blir vågar ingen svara på eftersom det fortfarande analyseras för fullt på hela biten.

Sedan är det på tal om underverken för de nya världarna, eftersom vi alla vet att mindre versioner så som .SE, .DK och .NO aldrig kommer upp till gränsen för 250 miljoner, trots att det sänks med 13 miljoner per månad. Vi har inte kommit dit ännu, men det måste diskuteras om vad som är rimligt för en värld i "livslängd".

Vi håller på att utforma systemet för VV så att det inte baseras på den stora summa, utan istället går på att aktivera "The Era of World Wonders" efter en förbestämd tid. Så långt har vi kommit, men det ska implementeras och fungera felfritt.

Kan inte gå in på detaljer än, men jag tror att det kan stilla frustration med informationen jag nu ger.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp