tiden det tar att bygga upp husen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
det jag reagerade på är att när man startar ett bygg projekt så får man tiden det tar att bygga färdigt byggnaden men om man startar fler projekt så blir den verkliga tiden på det andra bygget den tid det tar att bygga hus1 + hus2

ex. hus1 4tim + hus2 4tim=8tim

jag tycker att det skulle 4 timmar och bygga klart dessa två husen som det är idag så byggs husen en åt gången då finns det ingen mening med att starta fler än 3 bygg projekt samtidigt för tiden bara plussas på

mvh
 

DeletedUser

Guest
så här är det iffal du bygger akademi tar det 2 timmar sen bygger du senat och det tar 2 timmar då kommer akademin bli klar om 2 timmar och efter det kommer senaten bli klar om 2 timmar det är som en kö.När du står i mat kön kan inte alla betala samtidigt i samma kassa.det är bra att använda när du inte är aktiv för då kommer det byggas under natten.
 

DeletedUser

Guest
Som killen ovanför skrev så är det kö i byggpoolen. Anledningen till att man kan bygga/riva flera byggnader på rad är för att man ska kunna starta upp flera projekt som håller på i ett par dagar, istället för att behöva gå in på varje stad och starta upp bygget så fort nästa är klart.

Sparar väldigt mycket tid för den som vill vara aktiv. Med förvaltare kan man hålla igång upp till 7 byggprojekt samtidigt vilket är väldigt skönt i sig också. Mindre risk att få fullt med resurser som man inte kan göra sig av med heller (ifall bondplatserna nästan är maxxade).
 

DeletedUser

Guest
förvaltare

har förvaltare fast tycker ej att man känar så mycket på det för jag gan oftast ha max 3 byggprojekt
 

DeletedUser

Guest
har förvaltare fast tycker ej att man känar så mycket på det för jag gan oftast ha max 3 byggprojekt
Då får du skaffa fler resurser. Jag gillar förvaltare när man tagit över en stad med låg stadsmur. 7 nivåer i ett svep, är muren låg så är det klart över natten :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp