The Predators#1 - Historia

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ok jag vill även lägga till att du är den acktivaste personen här så ledaren är det inget fel på lite mkt medlemar kanske:)
men det är inte min sak:D
 

DeletedUser

Guest
så länge man Skickar ett brev till så anser inte jag att de e mass-invite ..

Mass-invite är när man Tittar på ranking och bara bjuder in folk eftersom i listan ..
Sen har kanske andra en Annan syn på de hela

Där har jag en annan syn men det ska vi inte ta här:D
 

DeletedUser

Guest
Skönt med er i ledningen istället för The 300!

Har också haft misstankar om att ni varit massinvite, fast nu ser jag att ni inte är mer massinvite än oss.

Faktiskt styrs våra allianser ganska lika.
 

DeletedUser

Guest
Jo The 300 har redan Ledninge i Alfa Men för de får vi inte glömma dom i Betan !
Stark allians som vi får se upp för :)
 

DeletedUser

Guest
Jo, när man tänker på att T300 skulle egentligen vara först...
 

DeletedUser

Guest
Jo The 300 har redan Ledninge i Alfa Men för de får vi inte glömma dom i Betan !
Stark allians som vi får se upp för :)

Det ryktas om att The 300 är fejk...

Men som svar på förstainlägget, p12 är mer en typ rang, eller vad säger man, en fjortis är man inte automatiskt bara för att man är 14 osv.
Vågar faktiskt påstå att när jag börja med sånna här spel, kanske i din ålder så var jag med och skötte allianser och lyckades faktiskt riktigt bra!
Så även om du är en sk. p12 så säger det inte att inte kan sköta allianser lika bra som någon annan.

Och hade jag inte redan haft en sådan toppenallians så skulle jag faktiskt funderat på att söka in till er :p
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att The 300 är fejk...

Men som svar på förstainlägget, p12 är mer en typ rang, eller vad säger man, en fjortis är man inte automatiskt bara för att man är 14 osv.
Vågar faktiskt påstå att när jag börja med sånna här spel, kanske i din ålder så var jag med och skötte allianser och lyckades faktiskt riktigt bra!
Så även om du är en sk. p12 så säger det inte att inte kan sköta allianser lika bra som någon annan.

Och hade jag inte redan haft en sådan toppenallians så skulle jag faktiskt funderat på att söka in till er :p

Haha att ni inte har fattat att han driver med er än är ganska roligt.
 

DeletedUser

Guest
På beta blev de överkörda av TEH HOTSHOTS och Urban Warriors som senare gick samman under namnet 1337.


På gamma vad de sämre än på beta så illa var det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp