The Predators#1 - Historia

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
The Predators Historia
Av Fightergear, grundare

Jag, Fightergear grundade denna allians den 12 maj klockan 13:07. Jag grundade alliansen eftersom jag ville ha någon att snacka med, inte för att erövra förstaplatsen. Jag började bjuda in några ögrannar. 90% av ögrannarna accepterade, och kom med. Vi startade ett alliansforum med några små topics, mest off topic. Så småningom fick vi en rekryterare, en diplomad, en vice ledare och en forumsadmin.


Otroligt nog låg vi då på andra plats. Jag blev då så förvånad att sockorna drogs ut och jag hoppade till i en G-Kraft av 10. Jag hade ingen aning om hur detta kunde hända.

Då tänkte jag att vi kanske skulle börja bjuda in fler, och det gjorde vi. Vi bjöd in en stor del av medlemmarna i sydost, och skickade ett vänligt brev med. Om ni tror att vi är en mass-invite allians med tanke på ved jag skrev i en annan tråd så kan ni slicka den stickiga sidan av osynlig tape framför en kamera, för det är vi inte!

Vi fick fler och fler medlemmar som fick oss att stiga högre och högre. Dock halkade vi ända ner till 5:te plats. Men vi kämpade oss tillbaka upp, och se nu ligger vi på en finfin placering under en stor fet etta! Vi är inte som The fake 300, fastän jag är en P-12:a. Jag, enligt min allians är den mest organiserade och brydda P-12:a dom sett online.


Idag är vi en organiserad allians med en hel del viktiga grejor. Här är en liten lista på tips och saker som gör oss till en av dom stabila allianserna.

Inte mass-invite
-
Har en lista på allianser
-
Har en lista på IAP:s
-
Har en stark offensiv/defensiv
-
Har aktiva medlemmar
-
Har en god placering
-
Har ett organiserat alliansforum
-
Ledningen har konferens på en hemlig chatkanal en gång i veckan
-
Håller medlemmarna informerade
-
Tar gemensamma beslut
-
Har en 12-årig grundare (ingen fördel)
-
Har en god rekryterare
-
Har en god vice ledare
-
Har en god diplomat
-
Har en god forumsadmin
-
Har en god ledning
-
En PROPFULL inbox... x|


För er som tror att vi är en mass-invite

Vi har haft en del misstankar om detta, men vi har endast bjudit in passande medlemmar, och dom har alla fått ett meddelande med. Nu mera accepterar vi knappt någon ansökan. Som sagt: Om ni tror att vi är en mass-invite allians med tanke på ved jag skrev i en annan tråd så kan ni slicka den stickiga sidan av osynlig tape framför en kamera, för det är vi inte!
 

DeletedUser

Guest
Hade mina misstankar om er i början men nu förstår jag det taktiska i det hela :)
 

DeletedUser

Guest
Hade mina misstankar om er i början men nu förstår jag det taktiska i det hela :)


Det är det som är meningen med denna tråd ;)

Inte att avslöja för mycket, bara tillräckligt för att få folk att förstå att vi har kvalite, och inte är made in china av plast...
 

DeletedUser

Guest
Väl talat :)

Mer folk från Beta borde börja delta i Allmänna .. Typ bara du och jag som skrivit idag ..
 

DeletedUser

Guest
ryck upp er nu ..

Vi ska ha samma stämning som TW har där har en tråd 40 Svar på 5 minuter ..

Men du har byggt till Allians Bra Fighter ..
 

DeletedUser

Guest
säger baar

BLAAH BLAAH BLAAAH för skapandet av en sådan hära tråd!

skryt skryt skryt
 

DeletedUser

Guest
DE är inte bara Skryt här har du läst ordentligen så berömmer jag bara spelare!

Samt att du får gärna presentera dej innan du kommer in och Klagar på sånt som vi skriver ..
 

DeletedUser

Guest
haha det som gjorde detta roligt är att du -Swe-Nel-Swe- tar åt dig av ingenting

är du tråd skaparen; nej
va det dig jag menade; nej
åter igen va det du som skapade tråden; nej

men lycka till hehe :D blir bra
 

DeletedUser

Guest
Ser inte att jag nämnar att du syftar på mej ?

Dock nämner jag bara Va Trådens skapare skulle ha skrivit till dej eftersom han troligen är Offline ATM ..
 

DeletedUser

Guest
du ser itne vart du nämnar det, så jag får väll hjälpa ditt minne och syn

"DE är inte bara Skryt här har du läst ordentligen så berömmer jag bara spelare"
 

DeletedUser

Guest
Som sagt så Säger jag att jag pratar för trådens Skapare

Som du ser Själv så skriver du att de är BARA skryt så då menar du ALLA och jag ingår i alla eller hur ? ;)
 

DeletedUser

Guest
Som sagt så Säger jag att jag pratar för trådens Skapare
trevligt för dig och trådskaparen isf

Som du ser Själv så skriver du att de är BARA skryt så då menar du ALLA och jag ingår i alla eller hur ? ;)

ser tyvärr inte vart jag skriver -alla- eller att -du- vore -alla-
men vill man ta åt sig i ett forum i form av att man vore något så är väll så fallet. men välkommen till Livet
 

DeletedUser

Guest
Tack :)

De står klart och tydligt : De är bara Skryt!

Och om nåt e BARA så är alla som e inblandade en del av de right? ;)
 

DeletedUser

Guest
Tack :)

De står klart och tydligt : De är bara Skryt!

Och om nåt e BARA så är alla som e inblandade en del av de right? ;)

Du ser rätt, så står det.

visst alla i denna Alliansen kan väll ta åt sig om DET e vad du vill, dock,
När jag bara svarade tråd skaparen

DOCK så blir ju då frågan, att du inte är i den alliansen i frågan
så förstår inte vad du vill, annat än att visa ditt ansikte i Forumet så mycket du kan
 

DeletedUser

Guest
De e faktiskt sant :)


De e så tråkigt här annars att såfort nån kommer så vill man skriva så mycket som möjligt:)

Tog åt mej lite mycket och nu släpper vi de här för nu har jag skrivit av mej :)
 

DeletedUser

Guest
Återgå till topic tack...Allt för mycket OT nu...
Varningar har blivit utdelade och fler kan komma om ni inte skärper er.

puss.


amp.
 

DeletedUser

Guest
Jag bara undrar ni tycker inte ni är mass-invite för att ni skickade ett litet brev med???
 

DeletedUser

Guest
så länge man Skickar ett brev till så anser inte jag att de e mass-invite ..

Mass-invite är när man Tittar på ranking och bara bjuder in folk eftersom i listan ..
Sen har kanske andra en Annan syn på de hela
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp