The Chosen Ones NVR Vs. The Blue Lightnings

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Var Hälsade!

Här med Förklarar The Chosen Ones NVR krig mot The Blue Lightning!
Världen ser lite för fredlig ut och vi tänker värma upp med ett krig emot dessa!
De e inte dom största men dom ligger helt fel på kartan för vår tillväxt!

Detta är ett krig för att värma upp inför framtiden då de kommer bli Mycket krig som de ser ut i toppen nu och de gäller att vara beredda!


Vet att de inte är mycket med TCO drar nu ut i Sitt första Krig!

Mvh // Grundare/Talesman För TCO
 

DeletedUser

Guest
Kul att något händer iallafall.

Antar att du även uppdaterar hur kriget fortsätter?

Hade lite tråkigt så tog en titt på kartan, läste av den. Och nu vet jag hur eran allians tänker växa i framtiden. Sånt får ni inte avslöja så lätt ;)

För ni som hade mindre tråkigt än mig och ändå vill se på kartan:

The Chosen Ones NVR = De gula på kartan (Tog färger som skulle vara lätta att se på kartan)
The Blue Lightnings = De svarta på kartan (Tog färger som skulle vara lätta att se på kartan)

 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kul att något händer iallafall.

Antar att du även uppdaterar hur kriget fortsätter?

Hade lite tråkigt så tog en titt på kartan, läste av den. Och nu vet jag hur eran allians tänker växa i framtiden. Sånt får ni inte avslöja så lätt ;)

För ni som hade mindre tråkigt än mig och ändå vill se på kartan:

The Chosen Ones NVR = De gula på kartan (Tog färger som skulle vara lätta att se på kartan)
The Blue Lightnings = De svarta på kartan (Tog färger som skulle vara lätta att se på kartan)


Zooma in mer på kartan, spara bilden samt markera bilderna med vilket bildredigeringsprogram som helst.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet det blev lite fail, trodde faktiskt det skulle komma upp en länk, var inte beredd på en så stor bild.
 

DeletedUser

Guest
Okej jag har inte kunnat uppdaterat då jag har varit I Turkiet och Fixat lite :)

Men efter vad min Ersättare har sagt så lär vi lyckats ganska bra mot dom ..
De kommer större krig senare också ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, så modigt, enligt kartan så var ni några fler ;)

Men får man se någon rapport iaf?
 

DeletedUser

Guest
Som sagt så kom kriget medans vi fortfarande va små och låg på drygt 70K och jag skriver inte att de e modigt att attackera dom men vissa är helt enkelt bara Wrong time Wrong Place!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp