Tack

DeletedUser

Guest
Tack för mig. Idag var droppen som fick bägaren att rinna över.. Jag kan överleva att man erövrar och attackerar mig en gång.. Men efter att byggt upp en stad igen och fått någolunda balans i det hela, För att sedan bli attackerad igen av en allians/spelare som ligger 200 högre i rank än en själv, då lackar man ur... Ur min synvinkel ser jag på saken som så.. är du på tex nivå 10 av 10 i ett spel. attackera dom närmaste i level då, och inte ge sig på dom som kanske vill ha en chans att bygga upp sin stad/städer samt armé.. Jag inser oxå nu varför det fanns så många spökstäder, ingen har ju någon motivation att fortsätta om folk håller på som dom gör..

Visst spelet går ut på att man ska kriga och erövra, men då man ger sig på städer/allianser som helt klart är mindre och svagare, då får man börja tänka vad det är för personer man har att göra med.

Så tack och adjö från mig. Jag trodde min tid här skulle bli kul å att jag skulle hunnit få bygga upp min stad längre, men tydligen inte. Så nu tänker jag inte ödsla mer tid på gp

Adjö! //Halvdan
 

DeletedUser

Guest
Var medlem i samma allians förr.
Tänker börja om på en ny server, har blivit av med en stad åt en spelare med närmare 30 erövrade städer, som anfaller med närmare 1000 "gubbar" åt gången och med flera städer samtidigt. Nu har nästa spelare, som är medlem i samma allians, börjat anfalla mig. Användaren ifråga har närmare 20 städer och anfaller med hundratals "gubbar"...
Jag nämner inga namn, men de flesta har kanske fått besök av denna allians. Ärligt talat börjar jag tro att det här gänget är ganska fegt, vill man verkligen inte ha någon utmaning här?
 
Topp