Syn på Båtar

DeletedUser2667

Guest
Det skulle bli mycket bättre för fiende och för andra.
Min åsikt är att det kommer bli mycket roligare och trevligare om man kan se båtarna på kartan i Grepolis t.ex Om någon anfaller nån kan man se vilka båtar som anfaller nån och vilken väg dem tar.
Man kan då som vän använda det som fördel och som fiende också använda det som sin fördel jag menar att man kan planera en överraskningsmoment mot spelaren.
Så jag undrar Kan man inte göra så att man kan se alla båtar som åker i Grepolis. :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Håller med! Det hade varit mycket trevligare om man kunde se sina skepp. Och efter slaget när de är på väg hem så kunde de vara lite skadade, typ seglet är lite trasigt eller så kanske det ryker lite. Man skulle också kunna ha olika färger och mönster på seglen som man kan köpa för guld så att grepoteamet får in till sina löner :)
 

DeletedUser1911

Guest
Men ifall man nu ser vilka båtar det är som kommer i en attack från en fiende så vet man ju vad man behöver för att försvara sig med. Ifall det kommer ett anfall med Brandskepp då vet man att man behöver biremar i staden. Ifall man har en revolt i sin stad och så ser man att ett koloniskepp är på väg så är man medveten om det. Det ska vara lite spännande när anfall kommer. Ifall det kommer ett anfall med ett koloniskepp och det ska vara fejk anfall först då ser man ju vilka båtar som kommer först och när koloniskeppet kommer. Då kan man ju ducka första anfallen och tajma anfallet där koloniskeppet är. Det blir alldeles för enkelt då.

Förstår ni hur jag menar?
 
Topp