Svenska Eliten på tysk server

DeletedUser

Guest
Hej!

Jag har tänkt ut en sak. Project "Germany" kallar jag det för. Jag tänkte starta en allians där bara svenska elitspelare får vara med. Och här är det roliga:

Vi kommer att spela på en tysk server. Angående språken så finns det inga problem eftersom jag talar flytande tyska.

Info om servern:

Belägring
Snabbhet: 3
Enhetsnabbhet: 1
"noob"-skydd: 5 dagar
Nattbonus: 23-07
Moral Finns

Aktivitet måste finnas! Och ni måste vara erfarna spelare alltså höra till sveriges "Elit"

Jag själv vet inte om jag gör det men jag har iaf erfarenhet och spelar under ett annat nick också.

Om ni är interesserade PMa mig, beskriv er själv och erfarenheten med grepolis så får ni ett invite sen.

Skulle vara trevligt om det lyckas!

//lurkenM
 

DeletedUser

Guest
Hej!

Jag har tänkt ut en sak. Project "Germany" kallar jag det för. Jag tänkte starta en allians där bara svenska elitspelare får vara med. Och här är det roliga:

Vi kommer att spela på en tysk server. Angående språken så finns det inga problem eftersom jag talar flytande tyska.

Info om servern:

Belägring
Snabbhet: 3
Enhetsnabbhet: 1
"noob"-skydd: 5 dagar
Nattbonus: 23-07
Moral Finns

Aktivitet måste finnas! Och ni måste vara erfarna spelare alltså höra till sveriges "Elit"

Jag själv vet inte om jag gör det men jag har iaf erfarenhet och spelar under ett annat nick också.

Om ni är interesserade PMa mig, beskriv er själv och erfarenheten med grepolis så får ni ett invite sen.

Skulle vara trevligt om det lyckas!

//lurkenM

vilka räknar du som elit då? :)
 

DeletedUser

Guest
Namnen ska jag känner igen. Jag kommer även gräva på grepostats vad dom har gjort och sedan kommer jag bestämma om den är tillräckligt erfaren och bra för att kunna vara med. Även fientligheter på andra servrar kommer inte att räknas i denna allians. If you know what i mean ;-).
 

DeletedUser

Guest
Namnen ska jag känner igen. Jag kommer även gräva på grepostats vad dom har gjort och sedan kommer jag bestämma om den är tillräckligt erfaren och bra för att kunna vara med. Även fientligheter på andra servrar kommer inte att räknas i denna allians. If you know what i mean ;-).

Vet du om att statistik försvinner på gamla spelare som har slutat i gamla världar? Blir ganska svårt för dig kan jag tänka mig :( Du får nog göra så att flera spelare får godkänna de ansökande.
 

DeletedUser

Guest
Men det finns en lösning. Jag kan ta kontakt med Gaffel eller Lothoria och frågar dom. Så om för dom som vill vara med är det bara att skicka PM och skriver lite om sig :)
 

DeletedUser176

Guest
Men det finns en lösning. Jag kan ta kontakt med Gaffel eller Lothoria och frågar dom. Så om för dom som vill vara med är det bara att skicka PM och skriver lite om sig :)

inte lönt att fråga gaffel om en spelares kvalitet eftersom han tyvärr inte är så duktig på spelet :p
 

DeletedUser

Guest
Däremot vet jag att du är erfaren så du får gärna hjälpa mig. :) Om jag nu får in några PM :)
 

DeletedUser107

Guest
Varför just den tyska servern och inte EN?
Lothoria skapade Made by IKEA där många kända namn var med, jag förmodligen det mest kända(humor). Va riktigt kul, en utmaning minst sagt.
 

DeletedUser

Guest
Hade varit lättare att förstå på EN, inte alla som kan tyska så kan bli problem
 

DeletedUser378

Guest
Hehe Made by Ikea... Alliansen som alla ratade i listorna som sedan bytte namn och helt plötsligt fick näst bäst omdöme på servern.

Sedan snodde vi serverns 2 första erövringar, och sen var alla över oss.
Hade det inte varit för att samtliga spelat även här på .se och haft fokus här så skulle vi nog funnits kvar än och lekt med servern.

Så det är beprovat och har fungerat väldigt bra om man nu bortser att alliansen antagligen självdör så fort det kommer en säsong med mindre speltid.
Mycket på grund av att folk kommer att fortsätta att ha huvudfokus på sina vanliga servrar.
 

DeletedUser

Guest
Grejen är att jag hade tråkigt så jag bestämde mig att söker efter en ny server som inte var svensk. Och eftersom jag var tysk tog jag den. Ideén att starta en allians med svenska elitspelare som skulle spela helt anonymt kom jag på sen. Röja servern som "Made by IKEA" gjorde :)
 

DeletedUser

Guest
Varför just den tyska servern och inte EN?
Lothoria skapade Made by IKEA där många kända namn var med, jag förmodligen det mest kända(humor). Va riktigt kul, en utmaning minst sagt.

Är helt klart inne på ditt spår om något i stil med detta skulle genomföras! .en är en server som passar de flesta från .se då språket inte borde bli ett problem!
Jag hakar på om man fortfarande är betrodd på detta spel efter en tids uppehåll, dock får någon lova att ta hand om frugan min under tiden så jag får lite fritid igen ;-)
Mvh: LC
 

DeletedUser

Guest
Låter kul, har dock inte värsta meriterna från andra världar, men aktiv kan du slänga dig i väggen på att jag är!
 

DeletedUser

Guest
Förstod det skrev även ett meddelande till honom samtidigt.
 

DeletedUser

Guest
Jag har en fråga, är denna värld nyöppnad eller har den hållit på länge?
 

DeletedUser1880

Guest
-Waxi-: På riktigt.. Börja läs vad som skrivs istället för att fråga. Klicka exempelvis på länken ovan. Säg till om jag ska översätta texten och läsa upp den åt dig också. ;)
 
Topp