Stats

DeletedUser458

Guest
Hej!

Hur kan en spelare få tjäna ca 30,000 poäng på mindre än en vecka?
Gäller flera spelar i ett par allianser
 

DeletedUser

Guest
Man sparar på Kulturpoängen så man kan använda dem snabbt i flera omgångar. Bygger upp flera kolonibåtar, erövrar stora städer.
 

DeletedUser

Guest
på en dag 15000 poäng snälla räkna ut hur många kultur poäng du pratar om.

"snälla räkna ut vad du pratar om"

1) Man kan samla på sig flera kulturpoäng, känner vissa som haft nog för 7 extra städer.
2) 1 maxad stad = över 13k poäng
3) 13 * 3 = 29k poäng

Utöver det så kan man lätt bygga två specialbyggnader i en stad under ett dygn vilket motsvarar 1k poäng. Jag ser inga problem med att stiga fort, absolut inte om man har möjlighet att intern-/kompiserövra vilket inte innebär att man måste försvara erövringen lika hårt.

Alltså, var så vänlig att lyssna på de som vet mer än dig själv och bli inte så kinkig bara för att svaren du får inte är i linje med din begränsade kunskap om spelet.
 

DeletedUser

Guest
Jag gick från ca 62k till 83k på ett dygn....inga problem om man har samlat på sig lite kultur och sen plockar två nya städer på samma dag.
 

DeletedUser

Guest
Tacksam för svaret.
Men slutklämmen var väl ändå på en nivå som inte passar sig i ett forum.
Du bad om ett svar, och han gav dig ett. Först blev du kinkig (som han sa) och sen gav han dig en utförlig rapport och förklaring hur man gör!
Vad är det som inte passar i ett forum?
 

DeletedUser458

Guest
Du bad om ett svar, och han gav dig ett. Först blev du kinkig (som han sa) och sen gav han dig en utförlig rapport och förklaring hur man gör!
Vad är det som inte passar i ett forum?
Du måste skoja. haha
Du har precis citerat det. haha
 

DeletedUser

Guest
Har nt citerat ngt... -.-

hahhahh jag förstår mig inte på dig ;)
 
Topp