Städer

DeletedUser2646

Guest
Har suttit och tänkt länge på att man borde kunna döpa sina städer, så att man bara ser själv, vad som är en, typ bs stad, så att det är lättare att organisera sina städer.
 

DeletedUser378

Guest
Vi har översikten för stadsgrupper för detta.
Den finns att tillgå som premium funktion.

Du kan där simpelt gruppera ihop dina städer och sedan rekrytera trupper i alla som tillhör samma grupp samtidigt.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser

Guest
Om du inte skulle vilja betala något Guld för att kunna göra detta kan du använda dig av "Noteringar". Den finner du i tabellen högst upp bredvid knapparna du bläddrar mellan städer.

I noteringar skriver du samtliga av dina städers namn på en lång rad:

Stad 1 - BS
Stad 2 - BS
Stad 3 - MD
Stad 4 - MO

Använder du BB-koder kommer du samtidigt kunna använda din lista till annat bra, till exempel när du ska skicka råvaror. Då slipper du leta efter staden på kartan eller gå in på din personliga rank för att få fram den önskade staden. Observera att ingen förutom du själv kan läsa dina noteringar. Lycka till!
 

DeletedUser2646

Guest
Det har du ju faktiskt rätt i Lothoria ;)
Problemet är att jag inte har tillgång till något guld mer än det guld man möjligen får efter 30 dagar.
 

DeletedUser2311

Guest
eller så skriver du bara in det i stadsnamnet så det blir enklare för fienden :)
 

DeletedUser176

Guest
man lär sig för det mesta vad man har i dem olika städerna.. jag kom ihåg exakt vad jag hade för trupper i vilken stad på zeta.. ända problemet är om man tar över någons konto då tar det längre tid att lära sig
 
Topp