Spela i en internationell värld !

DeletedUser

Guest
Grepolis International World

grepolis-international-world-fan-art.jpg

Hej alla!

Jag är en fransk spelare som kommer att erbjuda dig en unik upplevelse: Spelar på en internationell värld!

Denna idé kom till mig efter att ha spelat två och ett halvt år, ofta se samma smeknamn.

En värld som involverar samhällen Grepolis Europe (jetlag för mycket med USA, Brasilien ...) skulle:
-Att spela med nya spelare
-Gruppen om en värld många erfarna spelare
-Upptäck nya taktik, strategier
-Vet du vad är det bästa alliansen: p

Här är hur projektet kan fortsätta:
1-Skicka detta projekt för alla europeiska länder
2-Om det inte intresserar en hel del människor, en undersökning förslag (vilka konfigurationer du föredrar, vilket land du kommer ifrån, du har en ring?)
3-Så fort det fanns tillräckligt resultat och motiverade spelare, slutade jag enkäten och redovisa resultat
4-Vi kontrollera om en server går ut med konfigurationer gått och låt oss gå!

Vad tycker du?
Vill du delta i den här upplevelsen?

enkät :
I ett par dagar

Dina idéer :

Ledsen för översättningen av Google Trad, om någon kunde översätta från engelska eller franska, skulle det vara super cool (mp)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2832

Guest
If I'm right there is already an interational server?
I'm not 100% but I'm pretty sure that the .com is an international ;)

Om jag har rätt så finns det redan en internationell server?
Jag är inte 100% men jag är ganska säker på att .com är den internationella ;)
 

DeletedUser

Guest
Hi !
Some players go on US or EN worlds but never in the same time.

This projetc is about organizing the start of several allaince rom another countries the same day on a world.
I'm really sorry to speak english but Google trad is'nt enought to translate all of this.

Can you make it from the english text ?
 

DeletedUser

Guest
Det finns en internationell server http://en.grepolis.com/ som är till för alla oavsett vilket land man kommer ifrån. Att ha en speciell server bara för alla européer känns överflödigt då tidszonerna inte spelar så stor roll då personer inte behöver vara vakna samtidigt bara för att de bor i samma land. Du får i så fall försöka samla ihop spelare som vill vara med och köra på en internationell värld och starta samtidigt. Detta har gjorts ett par gånger med svenska spelare med gott resultat.

Vill också poängtera att detta är ett svenskt forum och därför ska inläggen inte skrivas på engelska då detta är emot reglerna.

There is an international server that is for everyone and i see no point in creating another just for Europeans. The difference in time across the globe doesn't cause so much problem because even people in the same country isn't awake at the same time.
I recommend you to gather some players that wants to try an international world and start at the same time with them. We are some Swedes that has done this a couple of times with good results.

In the rules of this forum it states that every post have to be on Swedish, Danish or Norwegian. So messages in English isn't okey.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2477

Guest

DeletedUser

Guest
omröstningen om konfigurationer av den internationella världen kommer snart
 

DeletedUser

Guest
Hej alla,

Jag har inte tid att fortsätta det här projektet, så jag leta efter en ersättare som kan avsluta det.

Arbete:
- Starta ämnen tillägnad varje samhälle
- Tala om Around och forum
- Kontrollera antalet röster
- När du har 1.000 röster, offentliggöra resultaten på alla ämnen på varje särskilt forum
- Välj världen som har passerat konfigurationer

Vi 739/1000 röster, missar det lilla!

Vem är intresserad?
 
Topp