Sparta SVU - Historia

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Del 1. Skapandet

Vi skapades 15.50 12/5. I början bestod vi mest utav Alfaspelare, men efter ett tag fick vi in några helt nya spelare. Som ledarskap valdes jag och Hjortfot. Hjortfot är ledare för akademialliansen, Sparta II SVU, på Alfa.

Av någon anledning fick vi ganska många medlemmar i hav 44.

Del 2. Unionen SVU
Precis som i Alfa skapade vi SVU. Först fick vi in Schwina HUE SVU och Legion Of Hades SVU. Efter ett tag fick vi också in Krigarna I SVU, som på senare tid har växt kraftigt.

Efter ett tag lämnade tyvärr Schwina HUE SVU unionen och gick istället med i Imperial Army of Greece.

Sparta SVU & Krigarna I SVU 2/6:
SfZoOZXCC.png


Del 3. Ledarskapet
Jacce - Grundare och Diplomat. Har varit med sen starten.
Hjortfot - Erfaren ledare. Gick med i alliansen 2010-05-12 kl. 21.04.
warer - Valdes till Kungens Son av Hjortfot. Hans titel är nu Kunglig Rådgivare, då namnet på titeln har ändrats.
Laudes Max - Valdes till Kunglig Rådgivare tack vare sin lyckade allians i Alfa, sin aktivitet under sommarlovet samt seriositet

Del 4. Kriget mot TMA
Nu skriver vi historia, vare sig detta krig går med vinst eller förlust är det en händelse värt att notera.
Det hela började med flera attacker från The Macedonian Army. Vi gjorde precis som vi alltid gör när vi blir attackerade, skickar assistans. (Alfa52 och Raac är bra exempel på detta).
Med fortsatta attacker gav jag, även om krig blev nedröstat, tillåtelse att attackera dem.
Relationen fortsatte och försämras, och det dröjde inte länge innan jag började att organisera alliansen för krig och började på allvar organisera alliansen.
Nu återstår att se hur kriget slutar ...



Tråden kommer fyllas på när saker händer. Antar att det kommer komma mycket här efter vårt första krig.
Även om det inte se ut som så mycket historia är det historia, även om det är ganska färska saker kommer det finnas kvar länge.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har också tänkt göra en senare om nån vill kolla senare!

men åter till ämnet nu!
Intressant histiora om hur ni blev till Jacce ! Intressant läsning :)
 

DeletedUser

Guest
Nu har jag uppdaterat lite, bl.a. med vår nya ledare Laudes Max och med kriget mot TMA.
 

DeletedUser

Guest
Relationen fortsatte och försämras, och det dröjde inte länge innan jag började att organisera alliansen för krig och började på allvar organisera alliansen.
Nu återstår att se hur kriget slutar ...

Hoppas det går bra, det är ofta som ett tidigt krig gör allianser grymmt mycket bättre (förutsatt att de vinner), även om de förlorat mycket trupp osv så är dom mycket mer organiserad, sammspelta och säkra nästa gång det gäller.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp