Spärrade spelare på min ö som jag vill erövra

DeletedUser

Guest
hej admins jag har ett stort problem på min ö [island]183345[/island] så finns det 3 stycken städer som är spärrade så man kan varken anfalla eller spionera och det är ett problem för mig för jag vill erövra en stad på min ö så jag har en till stad i min allians för att vara ett steg närmre när det är dax att bygga underverk
spelarna som är spärrade är

gurlyn445

gurlyn444

gurlyn443
 

DeletedUser

Guest
hej
du vet att man inte bara kan låsa upp dessa spelarna och som man ser är det ju en och samma spelare det skiljas bara en siffra ifrån.
att har fler konto som bedrivas bara av en spelare är ju förbjudet.

mvh sandman
 

DeletedUser

Guest
Vill minnas att efter att någon har blivit spärrad så tar det två veckor innan städerna blir spökstäder. Men jag kan ha fel, någon snäll moderator som kan rätta mig isåfall? :)
 

DeletedUser378

Guest
Det är helt korrekt att efter en viss tid så övergår bannade spelare i spökstäder.
Dock kan tiden det tar för detta att hända variera en hel del då det inte finns någon fast tid pga ingen ska kunna räkna på när det slår över.

Hoppas detta klargjorde det hela lite mer. Har du ytterligare frågor inom samma ämne eller tycker att något är oklart fortfarande kan du ta upp det här i tråden.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Support och Forumschef
Grepolis Team
 
Topp