Snabba poäng??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej på er!
Undrar hur snabbt kan man skaffa poäng..dvs hur snabbt det går? Misstänker en sak och undrar om det går att få ca 600+ p på 3-4 timmar om man har börjat spela för 2-3 dagar sen?

Tackar för era svar
 

DeletedUser2076

Guest
Hej på er!
Undrar hur snabbt kan man skaffa poäng..dvs hur snabbt det går? Misstänker en sak och undrar om det går att få ca 600+ p på 3-4 timmar om man har börjat spela för 2-3 dagar sen?

Tackar för era svar

per dag kan du väl få ungefär 1-2 hundra per dag(ökas ju såklart så fort du erövrar en stad) om du inte guldar,hastigheten står på världs-inställningarna för eta(ska fixa en länk).
 

DeletedUser

Guest
per dag kan du väl få ungefär 1-2 hundra per dag(ökas ju såklart så fort du erövrar en stad) om du inte guldar,hastigheten står på världs-inställningarna för eta(ska fixa en länk).

det går att få upp till 1000 poäng på en dag problemet e att du behöver superbyggnader för det ;)
 

DeletedUser

Guest
per dag kan du väl få ungefär 1-2 hundra per dag(ökas ju såklart så fort du erövrar en stad) om du inte guldar,hastigheten står på världs-inställningarna för eta(ska fixa en länk).

Då är mina misstankar "på plats"... Det kändes att något är fel men jag visste inte direkt. Tack för era svar och inväntar på bekräftelse ifrån supporten...;)
 

DeletedUser

Guest
skämta inte menade bara att det går. sen att det i det här fallet inte e så e en annan sak
 

DeletedUser378

Guest
Ärendet har bemöts av supporten och jag kommer nu att låsa denna tråd

*Hänglås*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp