Signatur

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Var hälsade bröder!

En sak som jag saknar i spelet är något som jag anser vara ganska basic och det är att kunna spara en "standardsignatur" som man fixar en gång på inställningar och som sedan ligger längst ner i meddelanden som man skickar.

Kan vara så att jag är en blindbock som bara missat detta men det hade varit skönt och underlättat om det fanns.

Ära och Lojalitet

Babblopska
 

DeletedUser

Guest
Menar du i det här forumet eller på alliansforumet in-game? För att fixa en signatur på det här forumet är det bara att gå till Kontrollpanel -> Redigera signatur eller klicka här.
 

DeletedUser

Guest
Antar att han menar i alliansforumet in-game eftersom det redan går här.

Jag själv tycker att det är en toppenidé att ha det i spelet som när man skickar meddelanden eller skriver inlägg i alliansforumet eftersom det blir en vänligare miljö i forumet om man har t.ex. "MVH// muppen94", OCH det sparar tid för dem som skriver hälsningar efter varje inlägg.

Som sagt, jag tycker det är en toppenidé som ni åtminstone borde tänka på. ;)
 

DeletedUser

Guest
har också tänkt det men vill inte bara att det ska stå något man kanske ska kunna ha en bild som sign också?
 

DeletedUser

Guest
tycker det tar onödigt med plats( In game då)
för det är störigt när det blir så många sidor så det känns bara överflödigt
 

DeletedUser

Guest
bilder känns bara som att det skulle ta onödigt med plats, men en liten textbit på 2-3 rader max eller 40-60 tecken kanske :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp