Ser inte nya inlägg?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Behöver er hjälp,
ser ut som att nya inlägg har lagts in i delen som heter "Allmänt", dessa inlägg landar på sida "2"(sida 2 av 2).

När jag klickar in på sida 2 är det tomt.

Jag har startat om browsern, loggat ut, startat om datorn, prövat med min andra dator, med annan browser.(IE + Chrome)

Är det fler än jag som har samma problem?
Känner ni till detta problem, om ja, känner ni till någon lösning?

Har hört mig för med mina allierade, flera har samma problem.
 

DeletedUser

Guest
Menar du att det blir att mappen blir markerad blå? Och sen är det inget nytt? Isåfall har jag samma problem. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Säkert nog bara för att den lämnar plats för fler inlägg :p
 

DeletedUser

Guest
den blir blå, ja

jag kan skapa nya inlägg, dock hamnar även dessa på sida 2.

så jag är säker på att det finns inlägg för läsning, bara det att dem inte syns.
 

DeletedUser

Guest
den blir blå, ja

jag kan skapa nya inlägg, dock hamnar även dessa på sida 2.

så jag är säker på att det finns inlägg för läsning, bara det att dem inte syns.

Kanske det är problemet. Iallafall, jag har ingen lösning till det här och kan inte hjälpa dig.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror jag vet vad problemet är.

Jag tror att när folk redigerar sina inlägg så uppdateras servern och den blåa färgen går att se. Men man kan inte se i vilken tråd som det har ändrats och därför blir det så som det är nu. Antar att det är en form av bugg.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror jag vet vad problemet är.

Jag tror att när folk redigerar sina inlägg så uppdateras servern och den blåa färgen går att se. Men man kan inte se i vilken tråd som det har ändrats och därför blir det så som det är nu. Antar att det är en form av bugg.


Stämmer och kommer åtgärdas i en senare uppdatering.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp