Semesterläget (inget negativt ;P)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag märkte för ett tag sedan att semesterläget varar i ca 42 dagar (?).
Men på sommarlovet, så är jag och min familj i Kroatien hela sommarn, lite mer 2 månader och då räcker inte semesterläget för mig.
Förslag 1 är : Kan man inte fixa typ att semesterläget kan vara upp till 2 månader?
Förslag 2: Att man istället för att förlänge semesterläget så kan man göra Långtidssemesterläge (dåligt namn, jag vet). Att det är ett semesterläge fast att det är längre.

Och jag vet att vissa kan använda detta dåligt men det skulle vara bra för vissa som inte har möjlighet att sitta vid datorn på t.ex. sommarlovet, så gör det för oss som inte kan det! :cool:

Peter
 

DeletedUser

Guest
Förstår knappt varför semester läge ska vara tidsbegränsad...

visst, jag fattar att det skulle bli så att det skulle bli massa konton ståendes ofc. Folk som bara inaktiverar det och sticker eller nått, men man bör kunna ge den ett visst datum inom en 3-4 månaders period som man är tillbaks tycker jag nog...

eller som du säger, längre alternativ fast kanske bara på sommaren/ vintern då det är vanligare att folk åker på långa semestrar
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
skulle va trevligt om en moderator eller ngn kunde kolla på detta ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är beräknat så en vuxen som har jobb och normal semester ska kunna ta sin semester och vara skyddad under den tiden. Det är därför det heter semesterläge och inte sommarlovsläge ;)
Om du åker bort i över 2 månader under sommaren så är jag till 99,9% säker på att du kan hitta en uppkoppling och kolla till kontot en del av tiden :)
 

DeletedUser

Guest
aah... fick reda på att farmor & farfar har skaffat internet, så jag kan nog sätta mig ngn gång ;)

funderar på att upgradera mitt lager jääättteeeemycket så att det inte slutar fyllas på :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp