Script

DeletedUser

Guest
Jag tycker lite synd om Gaffel som ska behöva slösa bort sin tid på att testa individuella script och avgöra om var och en bringar för många fördelar eller belastar servern för mycket. Det borde ni sköta på internationell nivå.

Jag förstår inte riktigt heller varför regelsystemet ska skilja sig från land till land. Varför ska "fusk" i ett land betraktas som fair play i ett annat? Spelet i sig är ju samma, så jag ser det som mycket märklig diskriminering och som ologiskt resonemang.

Jag tackar hursomhelst för era snabba svar. Jag hoppas Gaffel tillåter GrepoPoints snart, för den har funktionalitet som vore ganska trevlig att ha nu när jag spelar på Beta (skulle inte förvåna mig om InnoGames inför funktionen själv inom kort).
 

DeletedUser494

Guest
Jag skulle uppskatta, inom sin tid, en liknande lista som cordazar länkade men för svenska scripts som är tillåtna här, om nu någon är villig att lägga ner den tiden :)
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle uppskatta, inom sin tid, en liknande lista som cordazar länkade men för svenska scripts som är tillåtna här, om nu någon är villig att lägga ner den tiden :)

Finns inga godkända än så länge :) Men när Gaffel tar emot förfrågningar och, eventuellt, börjar godkänna script så kommer nog en lista upp.
 

DeletedUser

Guest
så tråkigt att folk skall ha scripts

gammla hederliga mus klickar sättet är ju det enda tänkbara en hederlig spelare kan tänka sig :p

scripts tar ju bort allt det som är kul med spel......
 

DeletedUser

Guest
så tråkigt att folk skall ha scripts

gammla hederliga mus klickar sättet är ju det enda tänkbara en hederlig spelare kan tänka sig :p

scripts tar ju bort allt det som är kul med spel......

Så säger du bara för att du inte vet vad för script man kan göra :) Det handlar inte om något som helst fusk utan mera saker som KR-formatterare, statistik i muren, statistik i simulatorn etc. Alltså saker som underlättar informationshanteringen utan att man ska behöva sitta med ett dussin kalkylblad öppna eller sitta och skriva av för hand när man ska visa rapporter för alliansen/vänner.
 
Topp