Söker allians, hav 45

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Efter Sparta SVUs misslyckande i både Alfa och Beta har jag bestämt mig för att gå med i en allians istället för att skapa en.
Mina erfarenheter? Tribalwars i drygt två år, Grepolis ett halvt år, Travian ett halvt år, 1100AD ett halvt år samt Kingsage några månader.
Jag har bara 250 poäng, fast jag började några timmar sedan.
Än så länge har jag hållit mig vid min allians så länge jag spelat på de andra världarna, så att kalla mig flykting är fel.
Jag har kontaktat en allians, men de vill avvakta. Jag har några krav för alliansen, den ska vara bland de 24 största, minst tre fjärdedelar av stammen i hav 45 samt tillräckligt seriös.
 

DeletedUser

Guest
Vill du ha några tips?

1.Skriv ett grymt CV.

2. Då du har speciella krav och är beroende av att de uppfylls även lokalt borde det inte vara några större problem att utföra "uteslutningsmetoden" för att se vilka allianser du kan tänka dig.

3. Ta reda på alliansen förflutna.

4. Skicka in ansökan (CV) om allt verkar bra.

Vissa ledare brukar inte vilja skriva här direkt då de vill hålla saker hemliga så länge som möjligt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vill du ha några tips?

1.Skriv ett grymt CV.

2. Då du har speciella krav och är beroende av att de uppfylls även lokalt borde det inte vara några större problem att utföra "uteslutningsmetoden" för att se vilka allianser du kan tänka dig.

3. Ta reda på alliansen förflutna.

4. Skicka in ansökan (CV) om allt verkar bra.

Vissa ledare brukar inte vilja skriva här direkt då de vill hålla saker hemliga så länge som möjligt.

Det finns endast två allianser (vad jag vet) i hav 45 som klarar mina krav, Imperial Army of Greece och South Sea Treaty.
Imperial Army of Greece kontaktar jag när jag har 110 mer poäng. South Sea Treaty hade inte tillräckligt många medlemmar i mitt område.
Men jag har inte kollat alla allianser och jag har inte tid till det, och jag skulle uppskatta minst 2 ytterliggare allianser som klarar kravet, och då skulle det underlätta om de kontaktade mig istället för att jag ska kolla alla 24 allianser.
En grym ansökning är min specialitet, jag vet hur en bra ansökan skall se ut efter år av ledarerfarenhet.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp