Riva vanliga byggnader med katapult

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Är ej hundra eftersom mina akademier normalt ligger på 30 och sällan blir rivna. Däremot hade det känts mest logiskt om en forskning som inte uppnår den nivån på akademin som krävs så gäller inte forskningen, oavsett om man har -poäng eller inte.

Men innan vi blir ännu mer avämnes så bör vi försöka återgå till om förslaget om katapulter ska kunna riva vanliga byggnader också. Akademin kan tas i frågor och guider ;)

Absolut! Men det var du som sade att frågan var utredd, vilket jag inte var riktigt överens med dig om, och då kan man inte bara droppa frågan Det skulle ses som om frågan hade ett korrekt svar, vilket jag är tveksam till :p.

Sedan är det väl som så att det ligger ett ansvar hos den som svarar på en fråga att inte kontra frågeställaren med andra funktioner, då driver man själv frågan vid sidan om. Alltså är det också viktigt att tänka på hur man svarar, särskilt till dem som inte så insatta i spelet. Då det är sannolikt att det kommer följdfrågor.
Och det är absolut ingen kritik till dig eller någon annan, bara en reflektion över hur ett ämne kan ta sidospår.
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp